amouth Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 For de som ikke har sett det på fellesdelen av forumet, så har jeg opprettet en klubb som heter Gamer.no(Gamer dot no) i spillet. Legg meg til på listen deres dersom dere ønsker en invitasjon til laget. Hvor? Finner ikke tråden. Link? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=12095806 Lenke til kommentar
amouth Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=12095806 Ser den, men hvordan joiner jeg? Kan du sende invite? PSN: tellef2307 Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen som vil lage en liga da? Eller er det bare Club som gjelder? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Er jo liga som er morsomt da ;P men men.. Invite meg da, ElPetros Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg er med på Gamer.no klubben, men en liga er også kos PSN: Suzpaz Lenke til kommentar
eikum Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Laget liga! Navnet på ligaen er " Norge ". Passordet er " oslo "... FØRSTE MAN TIL MØLLA! See yeah ;D Endret 4. oktober 2008 av eikum Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hva ble det med denne ligaen da? Spiller folk? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg prøver hele tiden å spille liga matcher, men hver gang jeg sender en invitasjon skjer det ingen verdens ting. Synes det er en svak del i Fifa 09, at folk ikke får bedre beskjed om hvem som inviterer og hva det gjelder for noe.. Burde komme en update på dette.. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg prøver hele tiden å spille liga matcher, men hver gang jeg sender en invitasjon skjer det ingen verdens ting. Synes det er en svak del i Fifa 09, at folk ikke får bedre beskjed om hvem som inviterer og hva det gjelder for noe.. Burde komme en update på dette.. Det samme her.. inviterer, men ingen av de ser beskjeden så sitter bare og venter der som en idiot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå