eikum Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hei. Noen som er med på å lage en Online Liga? Edit: Da har jeg laget en liga for de som ønsker å delta Navnet på ligaen: Norge Passordet : oslo Første mann til mølla prinsippet, dette kan bli morro! Endret 5. oktober 2008 av eikum Lenke til kommentar
amouth Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er seffølgelig med! Hvem lager en? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 du kan få gleden av å gjøre det:) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er med jeg. Men har ikke noen her på forumet laget en som het Gamer dot no? Fordi jeg fant det på spillet, men kan ikke joine uten invite. Så vi kan jo alltid vente på den. Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er også så absolutt med! Er på jobb nå så kan ikke joine før i 7 tiden eller noe slikt. Men send meg en PM her den som lager Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er også med, ønsker gjerne en PM slik at jeg vet hvem som lager osv Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vent litt, snakker vi liga som ligaspill mot hverandre eller skrev du bare feil og mente at vi skulle lage "club" sammen? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Jeg Joiner! Ps: Jeg er MAN UTD! PSN : IPWN4FUN Endret 3. oktober 2008 av Deathshoot Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er med. Kommer nok til å stille med Brann, så får jeg heller bli knust av alle «Superlagene» som resten stiller med... Fint om en kan oppdatere 1. posten når ting er avklart/avgjort. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg må være United jeg og Men seriøst, kan vi ikke heller lage en klubb? Og ikke liga? Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Kan jo lage begge deler ? Edit: Er det for mange på united? Eller er der plass til en til? Endret 3. oktober 2008 av firefireto Lenke til kommentar
eikum Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Menne, skal noen lage eller? Jeg har førsterett på Liverpool Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Olle! Jeg er faen meg United fordi jeg sa det først! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Nei. Det skrives btw "Oløø". Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 er med som Lyn eller Man C:) Hvordan joiner jeg en denne ligaen? Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Start tråden på nytt og gjør den oversiktlig... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=938485 Følg denne fra i fjor. Herme liksom, gjør det samme! Endret 3. oktober 2008 av Kolakk Lenke til kommentar
amouth Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kan ikke noen lage en liga og en ny tråd, så kan denne bli slettet? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) For de som ikke har sett det på fellesdelen av forumet, så har jeg opprettet en klubb som heter Gamer.no(Gamer dot no) i spillet. Legg meg til på listen deres dersom dere ønsker en invitasjon til laget. Endret 3. oktober 2008 av trydis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå