EsAa Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hei! Har lest litt rundt og sett at enkelte banker godtar at mindreårige har nettbank fra fylte 15 år. Nordea er en av de, og jeg lurer på om noen her som er rundt 16 år anbefaler den banken. Jeg er selv kunde og har bare basistjeneste og ikke noe nettbank. Det jeg lurer på er om det koster å overføre til en annen konto jeg har, betale en regning, overføre til en konto i en annen bank? Årsavgift? Andre skjulte gebyrer? Takker for svar! Zuv Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har hatt nettbank fra jeg var 13... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvis du stikker ned i banken med begge foreldrene dine, kan dette fikses. Fullt mulig å få nettbank i Nordea da. Evt hvis foreldrene dine har en fast rådgiver, kan de ta dette direkte med h*n. Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Ok...takker for svar. Får vel mekke en sånn en da. Men koster det mye å bruke den? Overføre til mine kontoer, andre kontoer i Nordea, og andre kontoer utenfor Nordea? Betale en regning etc? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Faktisk litt usikker på prisen. For Check-in kunder (mellom 18 og 28 år) er det gratis, så forhåpentligvis gratis under og. Koster uansett ingenting bare å ha og overføre mello egne konti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå