Pizzaen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hei Windowsdisken begynner og bli liten og er ikke aktuelt og reinstallere, så jeg lurer på om det finnes et program som kan hjelpe meg med og forstørre en partisjon uten og formatere?? Og lurer på om dette er 100% trygt slik at filer ikke blir slettet under prossesen ?? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er ikke sikker, men jeg tror gparted (google it) kan forskyve diskplass mellom 2 eller flere partisjoner. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er ikke sikker, men jeg tror gparted (google it) kan forskyve diskplass mellom 2 eller flere partisjoner. Fikk det ikke til og funke, noen som har flere forslag?? Lenke til kommentar
Dabola Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Anbefaler Easeus Partition Manager. Gratis-versjonen gjer jobben. Mhp partisjonering so skal du vera litt forsiktig! Det kan oppstå feil, sjølv mhp oppgåver som eigentleg skal vera plankekøyring, og då kan heile PC'n skjera seg. Dvs du må installere Windows på nytt. Ta difor sikkerheitskopi, i alle fall av dine dokument + +. Til dømes kopier over på DVD'er med gratis-programmet DriveImage XML. Nyleg hadde eg for liten plass på ein av mine partisjoner. Då brukte eg Easus PM til å utvide partisjonen og benytte litt ledig plass. Straks du må redusere ein partisjon for igjen å utvide ein annan so er det heile litt meir risikabelt. Anbefaler sterkt å fyst pakke saman partisjonane med f.eks. JkDefrag.exe. Også dette gratis. Har du erfaring med å bruke kommandolinja vil du med kommandoen "JkDefrag.exe D: -a 6" flytte alt innhaldet på D:\ til enden av partisjonen. Dette gjer prosessen sikrare dersom du f.eks. har to partisjoner (f.eks. C:\ og D:\) og skal redusere storleiken på D for å kunne utvida C. I so fall anbefaler eg å flytte innhaldet på D til enden av harddisken (med kommandoen foran) for so å gjere det motsatte med C; Køyr kommandoen "JkDefrag.exe C:" Då flytter du alt innhald på C til byrjinga av partisjonen (harddisken). Neste trinn blir å redusere / utvide hhv D:\ og C\: . Her refererer eg hjelpefila som fylgjar med Easeus Partition Manager. Les nøye det som stend om "Resize/Move Partitions". Tips; ikkje redusèr partisjonen du har ledig plass heilt til limit'en. Det auker sjansen for at du får problem. Merk deg også at her har eg forutsatt at du skal auke storleiken til systempartisjonen C på bekostning av D! På din harddisk kan det vera andre navn på partisjonane. Men det veit du sikkert. Klikk windows-tasten nede t.v. + R og lim inn kommandoen " diskmgmt.msc " , >enter og du får opp "Diskbehandling" for ei oversikt over dine partisjoner i windows. (På denne måten kan du også køyre JkDefrag gjennom å lime inn full adresse til programmet. F.eks; " C:\Programfiler\JkDefrag\JkDefrag.exe D: -a 6 ") Lykke til ! Endret 3. oktober 2008 av Dabola Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Anbefaler Easeus Partition Manager. Gratis-versjonen gjer jobben. Mhp partisjonering so skal du vera litt forsiktig! Det kan oppstå feil, sjølv mhp oppgåver som eigentleg skal vera plankekøyring, og då kan heile PC'n skjera seg. Dvs du må installere Windows på nytt. Ta difor sikkerheitskopi, i alle fall av dine dokument + +. Til dømes kopier over på DVD'er med gratis-programmet DriveImage XML. Nyleg hadde eg for liten plass på ein av mine partisjoner. Då brukte eg Easus PM til å utvide partisjonen og benytte litt ledig plass. Straks du må redusere ein partisjon for igjen å utvide ein annan so er det heile litt meir risikabelt. Anbefaler sterkt å fyst pakke saman partisjonane med f.eks. JkDefrag.exe. Også dette gratis. Har du erfaring med å bruke kommandolinja vil du med kommandoen "JkDefrag.exe D: -a 6" flytte alt innhaldet på D:\ til enden av partisjonen. Dette gjer prosessen sikrare dersom du f.eks. har to partisjoner (f.eks. C:\ og D:\) og skal redusere storleiken på D for å kunne utvida C. I so fall anbefaler eg å flytte innhaldet på D til enden av harddisken (med kommandoen foran) for so å gjere det motsatte med C; Køyr kommandoen "JkDefrag.exe C:" Då flytter du alt innhald på C til byrjinga av partisjonen (harddisken). Neste trinn blir å redusere / utvide hhv D:\ og C\: . Her refererer eg hjelpefila som fylgjar med Easeus Partition Manager. Les nøye det som stend om "Resize/Move Partitions". Tips; ikkje redusèr partisjonen du har ledig plass heilt til limit'en. Det auker sjansen for at du får problem. Merk deg også at her har eg forutsatt at du skal auke storleiken til systempartisjonen C på bekostning av D! På din harddisk kan det vera andre navn på partisjonane. Men det veit du sikkert. Klikk windows-tasten nede t.v. + R og lim inn kommandoen " diskmgmt.msc " , >enter og du får opp "Diskbehandling" for ei oversikt over dine partisjoner i windows. (På denne måten kan du også køyre JkDefrag gjennom å lime inn full adresse til programmet. F.eks; " C:\Programfiler\JkDefrag\JkDefrag.exe D: -a 6 ") Lykke til ! Okey, men har egentlig ikke noen plass og ta backup... Går det an og endre størrelsen på partisjoner i Xp installeringen uten og slette partisjonene først?? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Her kommer en frekk liten /bump. Jeg dro nytte av Dabola's post en gang i 2008 da tråden var forholdsvis ny. Og igjen nå ikveld. Easeus Partition Manager og JkDefrag funker fremdeles. Bare sånn i tilfelle noen skulle ha samme behov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå