Wartom Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Nice. Men jeg tenker mest på familier der etternavnet slutter på -sen eller -son. Tror det er lite våpenskjold der Nah, jeg fant mange Mitt eget blant annet, som slutter på -sen Fett! Det hadde jeg faktisk ingen anelse om. Tror jeg må søke jeg også! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) IQ på høyt nivå! Det var jeg som svarte i gullkornet og tro meg, jeg har høy IQ. Jeg var sikkert bare veldig trøtt i øyeblikket jeg skrev det eller så har noen andre brukt min bruker til å skriver det siden jeg ikke kan huske å ha skrevet det selv! Bra du fekk avkrefta dette! Endret 17. november 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Olø, zeph har alltid så nice kæber i avatar asz. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fant ikke mitt der Hater å ha ukjent etternavn Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Finner ikke til min familie heller . Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Fy faen, ser at det er et våpenskjold for familienavnet mitt også... Er det noen måte å få bildet uten å måtte betale? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Fy faen, ser at det er et våpenskjold for familienavnet mitt også... Er det noen måte å få bildet uten å måtte betale? Bare høyreklikk på bildet, og lagre. Ikke det største bildet, du får sikkert et større om du kjøper liksom. Men det duger. Her er forresten min families våpenskjold Endret 31. desember 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Jeg kjøpte et bilde for ca. 80kr. Det var i 300dpi (2000 x 2400 px) Jeg ville ikke vært sikker på at dere fant _deres_ våpenskjold når dere har så "vanlige" navn som Andreassen, Jensen, Hansen og Fredriksen og sånn... Er jo maaange som har de navnene, og som dere kanskje er klar over, så er ikke alle med likt etternavn i familie. Min mor heter Jensen, hun er ikke i familie med Siv Jensen. Men, hvis dere VET at akkurat deres familie har, og vet sånn ca hvordan det ser ut, eller hva det er bilde av, og dere finner et som ligner/er det samme, så er det nok deres. Et våpenskjold til en familie trenger ikke være helt likt hver gang. Jeg har i hvertfall to versjoner av mitt eget. Og det kommer av at tiden har forandret seg, og forskjellige folk har tegnet det osv... Endret 31. desember 2008 av jale Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Med mindre man kommer fra England tviler jeg på at noen her faktisk har et våpenskjold i familien.. men jeg kan ta feil. ... Min families våpenskjold. Og jeg er ikke fra England elns. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Om man tror man har funnet "våpenskjoldet" til sin familie på den siden der er man bra naiv. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Om man tror man har funnet "våpenskjoldet" til sin familie på den siden der er man bra naiv. Kan hende det er riktig, men så finnes det mange forskjellige familier med samme etternavn også . Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg var sikkert bare veldig trøtt i øyeblikket jeg skrev det eller så har noen andre brukt min bruker til å skriver det siden jeg ikke kan huske å ha skrevet det selv! Aner jeg missbruk av alkohol her? fy skamme... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg var sikkert bare veldig trøtt i øyeblikket jeg skrev det eller så har noen andre brukt min bruker til å skriver det siden jeg ikke kan huske å ha skrevet det selv! Aner jeg missbruk av alkohol her? fy skamme... Aldri drukket før . Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Slekta mi har våpenskjold, men jeg har designet mitt eget for å få det mer personlig. Slikt er ikke uvanlig i heraldikk, man kan godt ha et familievåpenskjold, og ett personlig. Hvis dere virkelig vil slå på stortromma, anbefaler jeg å gå for signetring Jeg kjøpte fra historicalnames.com og var veldig fornøyd. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Dette er forøvrig vårt, og det er ikke noe vi har betalt for, men hatt i flere titalls generasjoner, som kan støttes med fakta fra Dansk Adels Aarbog, som gis ut hvert 3. år. Til dere som vil ha våpenskjoldet til "familien" deres, sjekk www.houseofnames.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå