Flack90 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Heisann Er det noen her som vet om det er mulig å søke etter våpenskjold? Har blitt fortalt at det skal være våpenskjold i familien. Skulle gjerne funnet ut om det var noe i dette. Evt hvor jeg kan henvende meg. Nummer 2 kommer da lynraskt med et svar: Hvordan våpenskjold tenker du på? Et sånn USA har tenkt til å bygge i Polen? 2 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hahaha.. Den var faktisk morsom. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg smilte, men lo ikke. Litt gøy var det jo. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har trådstarter i den tråden fått ordentlig svar på spørsmålet? Jeg har også våpenskjold i familien, og jeg fant en side der man fant høyoppløselige bilder av våpenskjold. Har tatovert mitt på brystet nå Ser at posten er postet 2.10, så han har sikkert fått svar. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har du en link Jale? Har også våpenskjold og hadde vært interessant å se flere. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg fant mitt på http://www.4crests.com/ Måtte nesten vise denne frem også da Lenke til kommentar
Andeersjh Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 HEHE :!: BRA SVAR!!!! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg ler :!: Vet ikke om jeg hadde ledd for tre timer siden. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Med mindre man kommer fra England tviler jeg på at noen her faktisk har et våpenskjold i familien.. men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Med mindre man kommer fra England tviler jeg på at noen her faktisk har et våpenskjold i familien.. men jeg kan ta feil. Min familie har våpenskjold. Vi har vært i norge siden 1600 tallet hvis ikke jeg tar helt feil. Opprinnelig en dansk familie. Edit: Her er det. Hadde en scan liggende til og med! Endret 10. november 2008 av Covn Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Min familie er fra Holland, kom til Norge for ca. 600år siden. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Nice. Men jeg tenker mest på familier der etternavnet slutter på -sen eller -son. Tror det er lite våpenskjold der Lenke til kommentar
Cooperative Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 IQ på høyt nivå! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Nice. Men jeg tenker mest på familier der etternavnet slutter på -sen eller -son. Tror det er lite våpenskjold der Nah, jeg fant mange Mitt eget blant annet, som slutter på -sen Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 IQ på høyt nivå! Det var jeg som svarte i gullkornet og tro meg, jeg har høy IQ. Jeg var sikkert bare veldig trøtt i øyeblikket jeg skrev det eller så har noen andre brukt min bruker til å skriver det siden jeg ikke kan huske å ha skrevet det selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå