Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da har man Fifa 09 og PES9 demo. Første PES kamp: Liverpool-United. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da har man Fifa 09 og PES9 demo.Første PES kamp: Liverpool-United. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg spilte mot Everton i første Fifa-kamp. Ble 2-2 gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har ikke bestemt meg om jeg skal kjøpe FIFA eller PES enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det eneste jeg vet er at jeg suger maks i Fifa. Pes også. Det er som om knoklene mine har ligget i Cola siden 2001. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 PES er for realistisk. Rødt kort på alt jo. Blir nok FIFA på ps3 ja. Vi har en kul moderator på vår side tc. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ikke kødd en gang, her kan jeg slappe av Ja, jeg fikk gult kort hver takling. Selv når jeg tok litt av ballen først og. Ekkelt. Fiffa er mer et spill som man kan faktisk spille som man ønsker. PES er stress og du må alltid være 100% konset for å vinne en kamp. Også har FIFA alltid bedre online. Hvis det er ps3 du kjøper fifa på må vi game litt Utd - Pool så straks som mulig Cinesque snakker vi ps3 eller 360? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har bestilt Fifa 09 for noen dager siden. Har ikke fått det enda, men gleder meg. Synes Fifa var bedre enn PES. Helt klart. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har bestilt Fifa 09 for noen dager siden. Har ikke fått det enda, men gleder meg. Synes Fifa var bedre enn PES. Helt klart. Men hvorfor har du ikke fått det? Jeg fikk min i posten i går. Absoluttspill er helt klart veien å gå hvis man skal ha det til lanseringsdatoen (eller før ). Du bestilte vel ikke fra der? PES er best Care to explain? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Men hvordan er demoene i forhold til hverandre? hvem konsoller har di blitt prøvd på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 FIFA var best i min ungdom,så tok PES over tronnen med PES4 og 5. Deretter FIFA best igjen nå. PES har fokusert på å ha det FOR realistisk. For realisme så går jeg på banen selv! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Kjøpt de siste fifa versjonene, mest for å kunne mose andre på inernett, men det går jo faen ikke ann å patche på drittspillet. Får samme feilmelding hver gang. Sendte klage til ea norge hvor de bare kom med tåpelige unnskyldinger Spiller litt på singleplayer da, leder PL klart foran Chelsea på verdensklasse Endret 2. oktober 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da har man Fifa 09 og PES9 demo.Første PES kamp: Liverpool-United. Er den ute? Faen, og jeg la ikke merke til det... *Laste ned* Wohoo, Liverpool er jo der... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Men hvorfor har du ikke fått det? Jeg fikk min i posten i går. Absoluttspill er helt klart veien å gå hvis man skal ha det til lanseringsdatoen (eller før ). Du bestilte vel ikke fra der? PES er best Care to explain? Tenkte ikke på absoluttspill. Har heller ikke bestilt derfra før. Bor i Alta, så det kan jo være en av grunnene til jeg ikke har fått det enda Bestilte fra MPX.no. De er vel greie? Spiller Fifa på PC'en min. Vet at mange er negative til fotballspill og PC, men PC'versjonen i år synes jeg var knallbra. Bedre enn PES09 og MYE bedre enn 07 og 08 utgavene av Fifa. Det skal sies at PC'en er koblet til min 32" så "feelingen" blir ganske bra uansett (Beklager selvsagt for OT, men det er jo moro og diskutere fotballspill ) Endret 2. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ok for meg så synes jeg sånne type spill er bedre på konsoll men det er jo smak og behag det. hvorfor pes er best er vell helst at jeg bare spiller det , men det er jo svakheter på PES08 for eks. dommertabber, for dårlig grafikk i forhold til hva man kan forvente på 360 ( som jeg har) Har ikke spilt di nye Fifa versjonene så skal ikke utale meg om di men di jeg har prøvd har vært dårligere syns jeg. Synes Realisme er bra. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Sitter med et eksemplar fifa09 (xbox) i hendene! Kjenner orgasmen komme. PES er forresten helt ræva. Digga det for noen år siden, men spillet har jo ikke utviklet seg. Imotsettning til Fifa Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Demoen av PES har jeg nå spilt to ganger. Har fått 6 rødt kort til sammen med helt vanlige taklinger. Og får bare følelsen av arcade når jeg ser måten spillet er på. FIFA 09 er herlig, så skjønner den Game. Fifa blir jo bedre hvert år. Digg! BTW, vet ikke om mpx Jefecito, har aldri bestilt derfra. Har du fått sendingsbekreftelse og alt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er enig med tc. Pes har gått for Riley-edition i år/og ifjor Fifa var dårlig i 04 og 05. Da var Pes bedre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 04-07 var Fiffa bare dårlig som faen, men spilte det fortsatt Men 08 og nå spesielt 09 banker PES ganske jævlig. Og må si at jeg ikke vet mye om PC, snakker bare ps3/360 nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg