jimjames Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva med cut&paste funksjon? Finnes det på telefonen? Lenke til kommentar
Kriff Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Copy&Paste finnes i stort sett alle utgavene av Symbian fram til nå, så det vil overraske meg veldig mye hvis de har bestemt seg for å eliminere det her. Særlig tatt i betraktning mengden pepper iPhone har fått for mangelen på nettopp dette. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da venter jeg med mobilkjøp til denne er tilgjengelig! Blir spennende å se pris på denne! Dette er en kanidat til Nokia 6600 Slide som jeg ser på nå! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
havfal Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Denne ser veldig fristende ut. Gleder meg til vi får den i butikken. Kanskje jeg handler inn denne i stede for N79 eller N85. Etter presentasjonen er jeg veldig imponert. *Kribler i fingrene* Edit: Oj! Nå ble virkelig trykkfølsomt UI også et must for Nokiafansen. Morsomt, virkelig morsomt. Personlig ble jeg skuffet over denne plastdingsen, hadde virkelig forventet meg noe nytt. Men dette er jo samme gamle triste s-60. Nei, dette er ingen iPhoneutfordrer. Du hadde jo vært skuffet og sett ned på denne uansett, kun fordi det er Nokia. Endret 2. oktober 2008 av strek Lenke til kommentar
revolutionn Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 huff. blei veldig usikker no. skal egentli kjøpe iphone men kansje ditta er bedre mobil? *usikker* :S hva med HTC touch HD da? mye kjappere og større skjerm.. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 huff. blei veldig usikker no. skal egentli kjøpe iphone men kansje ditta er bedre mobil? *usikker* :S hva med HTC touch HD da? mye kjappere og større skjerm.. Men du må betale betraktelig mer for HTC Touch HD... Føler ikke at de er direkte konkurrenter. Nokia selv har vel uttalt at dette er en mid-range telefon. Kommer vel muligens noe heftigere med touch etter hvert? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva med 3rd parts programmer?Den skal så vidt jeg har forstår være kompatibel med alle S60v3-programmer.. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Eposten på jobben støtter ikke annet enn HTC, og det skal jeg ikke ha uansett, så da er E61i/71 ikke et must likevel Hva i all verden for en e-post-løsning har dere? Som kun støttes av htc? Serveren har vel ikke noen mulighet for å finne ut at du har en htc-telefon? Det er sikkert exchange, eller hva? Noe som fint fungerer på både nokia, se, til og med iphone... Hvis de kan lansere en 5900, som er akkurat det samme, bare med xenon blits i stedet for, betaler jeg lett 500 kroner ekstra for det. Lenke til kommentar
EliasJacobsen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 NÅR kan jeg få denne? NÅR kommer den ut i norge? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Denne likte jeg Spessielt med tanke på Wifi, USB, 3.5 Jack... Har den god batterikapasitet i tillegg, og er nogen lunde brukervennlig er jeg solgt! Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 den videoen jeg så så var den veeeeldig treg når de snude mobilen i landskapmodus da, sikkert bare en bug som blir fikset til utgivelse. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 9 timer tale 35 timer musikk 17 dager standby burde vel strengt tatt holde fint det Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva med 3rd parts programmer?Den skal så vidt jeg har forstår være kompatibel med alle S60v3-programmer.. Satser på det. ; ) Satset på android(selv om den suger til de grader.). men denne blir nok min nye mobil, hoho. Med mindre det har kommer noe enda bedre iløpet av juletider. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 denne vil jeg ha! Har jeg flaks så slipper jeg en telefon jeg må ha på rep en gang annenhver måned..(SE)..... Noe eksakt dato ute enda? (regner med at denne støtter mms? ) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 denne vil jeg ha! Har jeg flaks så slipper jeg en telefon jeg må ha på rep en gang annenhver måned..(SE)..... Noe eksakt dato ute enda? (regner med at denne støtter mms? ) jupp Lenke til kommentar
EliasJacobsen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 haloo!? Er det noe dato ute enda? Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 den videoen jeg så så var den veeeeldig treg når de snude mobilen i landskapmodus da, sikkert bare en bug som blir fikset til utgivelse. Hvor så du video av denne telefonen? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Her er i alle fall en demo: http://www.youtube.com/watch?v=tP3YNcSOMlg Regner med at det er den, for ca 1 min uti snus telefonen, og det går unektelig tregt. Noe jeg håper og tror blir forbedret ved FW-oppdatering. Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Stemmer det som står i artikkelen om 2 stereo-høytalere? i så fall hva er poenget med 4 høytalere på en telefon? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Stemmer det som står i artikkelen om 2 stereo-høytalere? i så fall hva er poenget med 4 høytalere på en telefon? Godt mulig, de gikk værtfall ut og sa at denne skulle ha best lyd.. Jeg liker det og ha gode høytalere.. greit og høre på musikk uten og ha på headsett.. Kanskje man skal vise en trailer for en film som man syntes er fet, eller en ny sang som man har dilla på så er det bare spille av youtube og man høre den.. Men 4 er kanskje litt overkill... men hvorfor ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg