hitokiri Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nå har Nokia lansert sin første S60-telefon med trykkskjerm. Les mer Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Noen som har hardware specsa på denne? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Orker ikke lage sammendrag, men les her: http://www.allaboutsymbian.com/news/item/8...abled_mid_r.php Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Noen som har hardware specsa på denne? Det lurer jeg også på, skulle jeg tippt ville det vært: Dual Arm 9 CPU på 269mhz per kjerne, så 528mhz totalt også 128mb ram.. Eller så Arm 11 369mhz og 128mb ram.. Men jeg håper på enda mer en dette.. En god prosessor er veldig greit til internett surfing.. så jo mer jo ber.. Håper på få dette bekreftet snart.. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Leste litt kjapt... Så ikke at du skrev hardware... My bad. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva blir realistisk pris på denne i Norge? 2300 er for godt til og være sant. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva blir realistisk pris på denne i Norge?2300 er for godt til og være sant. 3500-3700 tror jeg.. I en av disse trådene skrev en kar 3500 så jeg.. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 2300 er for godt til og være sant. Ca 3500 kroner tipper jeg den vil ende opp på. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Er det et gitarplekter på den til høyre...? Ang. prisen amobil skriver, så er det før skatt og slikt. Utsalgspris blir heller oppunder 3000 kr. Men det er da konkurransedyktig, er det ikke? Endret 2. oktober 2008 av Yoshi Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva med 3rd parts programmer? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Spennende mobil. Mye mulig dette blir min neste mobil, men har en del andre ting som jeg prioriterer foran det så vi får se. Kunne også tenkt meg informasjon hardware. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) "uten skatt"? Heter det ikke uten moms og avgifter? Og hva med å legge den inn i prisguiden? Endret 2. oktober 2008 av hanzhen Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Skjønner ikke hvorfor de ikke ansetter noen som faktisk kan designe ikoner og grensesnitt forøvrig. Det ser jo helt håpløst ut. Heldigvis kommer det sikkert en bråte med brukerdesignede skins. Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Denne kan bare beskrives med ett ord: Vakker, nydelig, kul, må-ha-mobil, løp-og-kjøp. Oops, det ble visst mange ord :!: Litt mer seriøst, så er vel dette noe av det beste Nokia har lansert på veldig lenge (siden N95 kanskje???). Det blir vel en sånn en eller to, om ikke til meg, så ihvertfall som julegaver Lenke til kommentar
vinter2k Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 huff. blei veldig usikker no. skal egentli kjøpe iphone men kansje ditta er bedre mobil? *usikker* :S Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja dette er den perfekt julegave (spesielt med den hyggelige prisen) kommer til å selge som varmt hvetebrød. Så må vi heller ikke glemme at prisen inkluderer ett års forbruk med så mye musikk du bare orker. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Denne skal jeg ha! Svarte uten tvil til forventningene Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja dette er den perfekt julegave (spesielt med den hyggelige prisen) kommer til å selge som varmt hvetebrød. Så må vi heller ikke glemme at prisen inkluderer ett års forbruk med så mye musikk du bare orker. Det gjør den ikke. CWM-utgaven kommer tidlig i 2009, til annen pris. Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 3,2 megapikslers oppløsning, autofokus og dobbel blits er ingenting å bli sjokkert over. Muligens småpirk, men skal vel stå dobbel LED. Stor forskjell på xenonblitz og LED-lys.Forøvrig en spennende telefon! Synes ikke den står veldig tilbake for mange av de andre touch-telefonene som er blitt lansert, samtidig som den er en god del billigere. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Her er linker til folket. Litt om mobilen og litt om det nye operativsystemet. Specs er på den siste linken. håper dette er tilfredstillende info for alle! blog.zdnet.net, blog.laptopmag.com, asia cnet, S60 5th ed. Og ikke minst saftige utfyllende specs: forum nokia Secondarykid Endret 2. oktober 2008 av secondarykid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg