twinpeak Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har en nesten 2 år gammel HP NX9420 Nå har skjermen begynt å blinke når maskienn går på strøm. Skjer ikke når den går på batteri. Blinkingen begynner noen minutter etter at pc er startet. Blinker hvert 20-40 sekund Har oppdatert driver til skjermkort. Har lest litt om andre med tilsvarende problem, og det ser ikke ut til at bytte av strømadapter har hjulpet dem. Noen som har en ide om hva som kan være årsaken til denne irriterende blinkingen. Kan det ødelegge skjermkortet hvis jeg ikke gjør noe med det fort ? Lenke til kommentar
Heia Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har en nesten 2 år gammel HP NX9420 Nå har skjermen begynt å blinke når maskienn går på strøm. Skjer ikke når den går på batteri. Blinkingen begynner noen minutter etter at pc er startet. Blinker hvert 20-40 sekund Har oppdatert driver til skjermkort. Har lest litt om andre med tilsvarende problem, og det ser ikke ut til at bytte av strømadapter har hjulpet dem. Noen som har en ide om hva som kan være årsaken til denne irriterende blinkingen. Kan det ødelegge skjermkortet hvis jeg ikke gjør noe med det fort ? Nesten 2 år....Skynd deg å få den evt reparert på garanti.. Lenke til kommentar
twinpeak Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Har 30 dager på meg... Lenke til kommentar
twinpeak Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 En liten oppdatering på hva som har skjedd. Etter noen mail frem og tilbake med HP, besøk av tekniker som byttet hovedkort og skjermkort og innlevering av pc til HP verksted har HP besluttet å gi meg en helt ny pc. Siden min modell har utgått, får jeg en 8710 (dagens toppmodell). Denne har raskere cpu, dobbelt så mye ram og dobbelt så stor harddisk. Bra service.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå