1915 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) jeg bruker www.logmein.com for å styre en annen pc jeg har. bruker laptopen for å styre den andre pcn. har linux mint 5 på laptopen og windows vista på den jeg styrer. med logmein når man styrer fra windows første gang i firefox får man en plugin man må innstallere. men i linux i firefox fikk jeg ikke opp at jeg måtte installere den plugin, jeg kunne bare styre pcn med engang. for i linux, hver gang jeg trykker på noe når jeg styrer den andre pcn loader browseren på nytt hver gang. detter tar lang tid når jeg skal gjøre noe. men i windows gjør den ikke det. så hvor får jeg lastet ned den pluginen jeg trenger ? edit: har linux mint 5 x86 på laptopen som jeg bruker for å styre den stasjonære pcn med windows vista ultimate x86 Endret 2. oktober 2008 av Danielsm Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) LogMeIn har lenge brukt en Java-applet for Linux, men holder naa paa aa lage en bedre klient: https://secure.logmein.com/labs.asp?lang=en Hvis du syns denne klienten ikke funker kan du vel bare installere Java. Endret 2. oktober 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
1915 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) har jo java. er jo den som gjør at jeg kan styre det. men det finnes en egen plugin for firefox for det... http://bildr.no/view/264173 Endret 2. oktober 2008 av Danielsm Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Du bruker Linux Mint, som er Ubuntu med smaa endringer. Last ned .deb Og Firefox-utvidelsen som du snakker om er garentert den som kun er for Windows, og er et alternativ til ActiveX-controlleren. Java-appleten eller den nye pluginen som jeg linket til skal fungere paa Linux. Endret 2. oktober 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
1915 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 hvordan installerer jeg den deb fila da ? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Du dobbelklikket paa de andre to filene gjorde du ikke? Hvorfor prövde du ikke dette pa .deb-fila da? EDIT: Tittelen paa traaden er litt vag, mulighet aa endre den til noe som f.eks "LogMeIn-plugin for Firefox", Linux behöves strengt tatt ikke i tittelen siden vi er i Linux-kategorien. Endret 2. oktober 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå