Luske_Ludvig Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Mulig dette er et dumt spørsmål, men jeg har faktisk rotet litt til for å få dette til. Hvordan slippe å slippe spørsmålet om oppgradering hele tiden? Er så lei av å trykke ja og kode. Dette er mutn sin maskin, og tenkte å gjøre Ubuntu enda lettere for henne. Endret 2. oktober 2008 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Under system > administration > software sources kan du velge å installere oppdateringer uten å måtte gjøre noe. Tror jeg ihvertfall, har aldri testa det ut. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 jepp. sett alt på auto. vil dog mye heller anbefale å la være å oppdatere enn å sette det på auto. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Japp. Autooppattering er skumle greier. Alt som behøves for problemer er at noen tar ISPs DNS serverer. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vel, såvidt jeg kan se er det kun sikkerhetsoppdateringer du kan få Ubuntu til å legge inn automatisk, alle de andre oppdateringene kan du laste ned automatisk, men de vil ikke installeres. Skyt meg om jeg har misforstått. :-) atlef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå