Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Er desperat etter en billig data rundt 4000-6000 Noen som har forslag til en bra pc til 4000-6000kr som kjører lett cs og eventuelt wow? Den må se litt fin ut. ikke helt kjedelig standard. Takk:) HASTER Endret 2. oktober 2008 av Slettet-whwZcV Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 tar utgangspunkt i at du vil ha bærbar? 8,9 tommer er vel litt liten skjerm for CS? finn deg en middels stor bok og se om du synes den er noe spesielt stor, for så stor er den skjermen.. uansett forslag om to pcer Toshiba HP Fujitsus Siemens Noen forslag, kan anbefala Toshiba, hatt 2 bærbare av de nå som jeg har fått fra skolen, veldig stabile greier. 2 av de maskinene jeg fant er av de litt eldre modellene, noe jeg har lite og si, utenom på prisen. Men du kan jo selv finne en maskin og, anbefaler at den har minium 2gb ram, dobbelkjerne cpu og en skjermstørrelse på minst 15'4 tommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vil ha en liten skjerm. Funker den pcen jeg ga link til? Takk uansett Jeg syns 15" blir litt stort en mellomting hadde vært kos Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) det som er problemet med den lille Aceren er at grafikkortet(vist jeg tør å kalle det et grafikkort) blir for svak for CS selv, vist du ikke vil spille med laveste oppløsning, 16bit og Software og kan ikke garantere da at det holder mål og da snakker jeg om 8 år gamle CS, du kan forestille deg WoW selv. De maskinene er laget for websurfing og wordskriving, noe annet er de ikke spesielt egnet til i det hele. Jeg kan heller anbefale en Playstation Portable, internett, masse spill osv og liten skjerm!(useriøs ). Men vil du ha mindre enn 15 tommer blir det dyrt før den blir god nok, 10k og oppover! Endret 2. oktober 2008 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 det som er problemet med den lille Aceren er at grafikkortet(vist jeg tør å kalle det et grafikkort) blir for svak for CS selv, vist du ikke vil spille med laveste oppløsning, 16bit og Software og kan ikke garantere da at det holder mål og da snakker jeg om 8 år gamle CS, du kan forestille deg WoW selv. De maskinene er laget for websurfing og wordskriving, noe annet er de ikke spesielt egnet til i det hele. Jeg kan heller anbefale en Playstation Portable, internett, masse spill osv og liten skjerm!(useriøs ). Men vil du ha mindre enn 15 tommer blir det dyrt før den blir god nok, 10k og oppover! Men den du viste så ikke noe rå ut. Den så helt standard ut. Jeg må ha en pc til 4000,-NOK. Som kjører cs og wow. Har du noen forslagg da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 svar da folkens! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 du får ikke noe rått til 4000, tro meg Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Går du opp til 6000,- kan du få en Acer Aspire 5920g (15,4" dersom det er OK...). Har ikke prøvd den selv, men har fått gode anmeldelser. Endret 3. oktober 2008 av mortensol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå