bruker9842 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvist jeg er noen minutt fra laptopen min så går den i dvalemodus eller jeg aner ikke helt hvordan modus men det er irriterende for nette blir koblet ut på en måte da . Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Har du xp? VISTA Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da vet jeg ikke. Men det er innpå på kontrollpanel. Kan jo søke på google eller en "how to" film på youtube. Pleier jeg alltid å gjøre Lenke til kommentar
Heia Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Hvist jeg er noen minutt fra laptopen min så går den i dvalemodus eller jeg aner ikke helt hvordan modus men det er irriterende for nette blir koblet ut på en måte da . Noen som kan hjelpe? Mener at du gjør følgende: Høyklikk på skrivebordet->Tilpass->Skjermbeskytter->Endre Strøm instillinger->På venstre side velg: Endre betingelser for at datamaskin skal gå i Hvilemodus.. Men disse valgene du gjør der blir vel overstyrt om du går på batteri drift.. Endret 3. oktober 2008 av Heia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå