Howard Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Introduserer Micro Extender Kit Black Box Network Services introduserer nå en løsning for å formidle skjermbilder og input i sanntid over standard CAT5-kabling. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Som det ble sagt i artikkel, hadde den vært billigere så ville flere ha kunne kjøpt den. Hadde den vært rimeligere, ville jeg kjøpt en og putta PCen ute om vinteren og ned i kjelleren om sommeren DET må man kunne kalle bra, men stillegående kjøling eller hva? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 BLODPRIS, men en sånn ville jeg likt å hatt (men det er nok slik med mye her i verden :wink: ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Sikkert bra for pc'er som ikke har behov for noe slags form for CD-rom. Blir litt tungvint å gå ned til kjelleren for eksempel å bytte CD-rom under en installasjon av ett eller annet eller i en film. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Skulle vært en firewire eller USB 2.0 med i boksen så kunne man hatt en ekstern DVD-ROM til slik Lenke til kommentar
joernb Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Nå er vel ikke dette prduktet så veldig nytt på markedet. Har brukt dette produktet fra andre levrandører tidligere dvs. for ca. 6 år siden. Men for all del det er et ok produkt selv om prisen ikke er det. :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det hadde vært greit å hatt noe sånt ja men nå blir det laaaange nettverkskabler,putty og remote admin. Da kan maskinene stå i kjelleren hvis jeg vil det Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 En slik en kunne jeg godt ha tenkt meg ja! *vinne på FLAX lodd eller noe* joernb: Hvor mye kosta din da? Finnes det andre leverandører av denne løsningen? Hvilke butikker finnes de i? Lenke til kommentar
joernb Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Mener vi betalte ca. 5000.-, mener det var produkter fra Raritan. Ser Leteng har et alternativ nå til 3012.- (usikker på om dette er pluss mva.) Computer Connection har også noe som dette, samt CS Systems. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå