rymdgris Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg sliter med en feilmelding etter at Windows har boota. Får opp denne: cli.exe - application error The application failed to initialize properly (0xc0000135). Click on OK to terminate the application. Har søkt i forumet og fant at det kunne ha med driveren til skjermkortet å gjøre, men jeg finner ingen nyere versjon enn den som er på maskina. Skjermkortet er forresten et ATI Mobility Radeon x1300. Takk for svar Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Du kan forsøke å avinstallere og installere driver på nytt. En annen løsning er å deaktivere cli.exe fra oppstarten. cli.exe er ikke nødvendig prosess, denne er bare til for å kunne få raskere tilgang til ATI menyene. Dette er ikke en løsning, men en workaround til det kommer en ny driver ut. http://www2.ashampoo.com/webcache/html/1/p...ct_2_0117__.htm Endret 2. oktober 2008 av Svenni212000 Lenke til kommentar
rymdgris Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Etter litt ekstra aktiv googling fant jeg ut at jeg måtte laste ned .NET Framework fra Microsoft og dermed var alt hunky dory Så, problem solved... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå