Gå til innhold

Problemer med SE PC Suite

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sitter og prøver og installere Sony Ericsson PC suite. Men det installasjonen lar seg ikke rikke etter at dialogboksen "Driverinstallasjon" kommer. Da står den bare der og den grønne linja går opp og ned. Nå har det vært sånn i en halvtime, og jeg prøvde i går også, da ble det også bare stående. Har forøvrig Windows Vista, og har lastet ned den nyeste PC Suiten fra sonyericsson.com . Hva er galt??

Trenger hjelp fort..

Takk =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg sitter og prøver og installere Sony Ericsson PC suite. Men det installasjonen lar seg ikke rikke etter at dialogboksen "Driverinstallasjon" kommer. Da står den bare der og den grønne linja går opp og ned. Nå har det vært sånn i en halvtime, og jeg prøvde i går også, da ble det også bare stående. Har forøvrig Windows Vista, og har lastet ned den nyeste PC Suiten fra sonyericsson.com . Hva er galt??

Trenger hjelp fort..

Takk =)

Hei!

jeg hadde også problemer med Pc suite. Jeg får ikke koblet sammen telefonen og PC'n via bluetooth men det går fint med kabel (USB). Detter er merkelig for når jeg bruker mobilen (P990) som moden går det fint via bluetooth. Maskina (Vista) sier at den ikke finner telefonen via bluetooth. Jeg bruker PC suite daglig med kabel så det er ok. Det virker som om den ikke finner driveren for bluetooth,

Har du prøvd å koble telefonen til med kabel? og hvis går det?

Endret av osmano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...