itwiz Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hei, jeg har fått D90 i hus å tenkte jeg skulle koble det opp til en LCD tv jeg har på stua, til dette bruker jeg HDMI kabel, men når jeg skrur på kameraet kommer det "Modus støttes ikke" på TV-skjermen.. Noen som vet hva man må gjøre? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hei, jeg har fått D90 i hus å tenkte jeg skulle koble det opp til en LCD tv jeg har på stua, til dette bruker jeg HDMI kabel, men når jeg skrur på kameraet kommer det "Modus støttes ikke" på TV-skjermen.. Noen som vet hva man må gjøre? Skaffe HD-kompatibelt TV? Nei, regner vel med at TV'en støtter 720p. Har du forsøkt å spille av en film fra D90 da? Lenke til kommentar
itwiz Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har en Full-HD TV fra Samsung.. Noen mnder gammel.. Når jeg kobler i kameraet blir skjermen på kameraet svart, så kommer feilmeldingen på skjermen også, så har ikke mulighet til å spille av noe.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det som normalt vises på D90-skjermen skulle vel ha dukket opp på TV'en i stedet. Sjekk i Samsung-manualen om det er noe du kan skru på. Har du flere HDMI-innganger du kan forsøke med? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gjør du det som det står i manualen? Har du prøvd å sette modus manuelt? Lenke til kommentar
itwiz Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 I manualen står det at det bare er å koble opp og sette modus til Auto, for da velger kameraet det beste selv.. Men jeg testet det på en annen TV nå å da gikk det, så må være noen instillinger på den andre TV`en Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 I manualen står det også at du kan forandre modus manuelt i kamera, ville ha prøvd det først. Nå har jeg dog hverken en "HDMI-TV" eller D90... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå