Gå til innhold

Sennheiser HD 485 - et godt valg?

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å kjøpe Sennheiser HD 485. Er dette et greit valg?

Jeg har vel egentlig ikke så god erfaring innen lyd, så sammenligningsgrunnlaget er PortaPro.

Vil HD 485 funke sammen med en Samsung P2?

Har den den riktige pluggen?

Gjerne kom med andre forslag, men jeg vil helst ikke betale mer enn 6-700 kr, er fortsatt temmelig ung. :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Herregud må jeg først og fremst si. Dette er den andre tråden der folka ikke gidder å svare på spørsmål om hodetelefoner. Jeg jumpet bare innom her etter et søk på google.

Altså, jeg har også tenkt å kjøpe meg et par hodetelefoner til ca den prisen og er OGSÅ ganske ung (jaja...jeg er jo en bedrevitende fjortis da og vil vel egentlig ikke kalle meg "ung").

Hørte på Sennheiser 465 på elkjøp og vil anta at 485 er ganske lik. Personlig likte jeg 465 veldig godt til tross for at de er nesten to år gamle. Hørte at 485'ene var godt issolerte og ikke så stor så man kunne ta dem med på bussen og andre steder uten å bli utpekt av hele byen fordi man går rundt med et stereoannlegg.

Vent litt...sjekket litt på prisguide nå. Disse telefonene er også eldgamle, men jeg vil annta at det funker i lengden. Dessuten er frekvensen deres bare fra 16-240000. 465'en har jo 8-220000 som betyr at 465'en vil nok takle dype lyder bedre. I tillegg er det jo et par hundrelapper i forskjell så kanskje jeg skal gå for 465'en eller kanskje Beyerdynamic DT235.

Lenke til kommentar

Nei men for faen! Jeg går bort til elkjøp og kjøper 465'ene. De koster riktignok 700, men jeg har jo et gavekort på 300 så da blir det jo bare 400. Ser ikke ut som om Beyerdynamic er noe bedre. Jeg kommer jo ikke til å bruke dette headsettet i byen. Dette er et hjemme set. Porta proene er til utflukt, billig, men det holder jo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...