dan83 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 kamera: s6500fd lukkerhastighet:1/400 blender: f4.5 ISO: 100 Lenke til kommentar
xdeathcab Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 + Rette linjer. Vannet blir til en trekant. - Fjellene er litt slitsomme å se på, siden det er et stort blikkfang, men er ganske uklare. Kanskje skyv kontrasten opp litt i photoshop. Lek deg litt med kurver osv også, men vær forsiktig så du ikke overdriver. Lek deg gjerne litt med selective colors også. Og du kunne også kanskje satt deg ned på huk og tatt bilde nesten på høyde med vannet, å tatt bort en liten del av sanden. Det tror jeg hadde blitt kult! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Veldig veldig fint bilde! Er ikke så veldig mye å gi minus for, kanskje de fjellene er litt uskarp som xdeathcab sier. Ellers er det et veldig flott bilde! Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 +Rette linjer. Vannet blir til en trekant. - Fjellene er litt slitsomme å se på, siden det er et stort blikkfang, men er ganske uklare. Kanskje skyv kontrasten opp litt i photoshop. Lek deg litt med kurver osv også, men vær forsiktig så du ikke overdriver. Lek deg gjerne litt med selective colors også. Og du kunne også kanskje satt deg ned på huk og tatt bilde nesten på høyde med vannet, å tatt bort en liten del av sanden. Det tror jeg hadde blitt kult! Jeg prøvde å sette opp kontrasten litt, det hjalp...får bakgrunnen til å komme litt mere frem Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Dette var fint. Likte godt hvordan vannet ruller langs hele stranden, og bryggen som stikker ut. Den er knallskarp. Uklare fjell - so what. Bra! Lenke til kommentar
xdeathcab Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Levels er en funksjon som kan hjelpe i photoshop også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå