skittentøy Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hi, finner ikke ut hvordan jeg installerer side knappene(C 1-12) på mitt Saitek Cyborg Keyboard Lenke til kommentar
sovereng Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 hi, finner ikke ut hvordan jeg installerer side knappene(C 1-12) på mitt Saitek Cyborg Keyboard hei. Jeg har samme problem med at jeg ikke får til og bruke de 12 "programable keys", men jeg lurer på om det har noe og gjøre med at jeg innstalerte den "vanlige" versionen av softwares først så den andre etterpå. Men vis du får til med det må du kontakte sånn at jeg også får det til og fungere xd Lenke til kommentar
sovereng Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har nå funnet ut av problemet som mange har. WINDOWS/TEMP/SAITEK så må du finne en fil som heter software_loc_9 og kjører den. Så tror jeg du må laste ned driverne fra www.saitek.com. husker ikke helt hva jeg gjorde. Lenke til kommentar
skittentøy Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg har nå funnet ut av problemet som mange har. WINDOWS/TEMP/SAITEK så må du finne en fil som heter software_loc_9 og kjører den. Så tror jeg du må laste ned driverne fra www.saitek.com. husker ikke helt hva jeg gjorde. damn, tusen takk, ble veldig glad nå.. har hatt keyboard'et i ett år nå, uten å funnet ut hva som var glat:D Tusen takk igjen<3 Lenke til kommentar
skittentøy Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 hi, finner ikke ut hvordan jeg installerer side knappene(C 1-12) på mitt Saitek Cyborg Keyboard hei. Jeg har samme problem med at jeg ikke får til og bruke de 12 "programable keys", men jeg lurer på om det har noe og gjøre med at jeg innstalerte den "vanlige" versionen av softwares først så den andre etterpå. Men vis du får til med det må du kontakte sånn at jeg også får det til og fungere xd Prøv det som er sagt nå... da funker det:D Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 gjorde det samme. Funket for meg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå