Alompi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Jeg har nå prøvd meg som kunstner, og er ganske fornøyd med utfallet. Disse har jeg jobbet lenge med. Håper dere kan gi meg seriøs respons Bildene ligger under På forhånd takk! 1. Ownership 2. Passion Of The V's 3. The World Today 4. What is love? Endret 2. oktober 2008 av Alompi Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det ser meir ut som ein åtte åring som har lært seg klipp og lim i paint. Det kunne ha blitt bra vist du hadde brukt meir tid på det. Ekte kunst blir ikkje laga på nokon timer men over veker og månder. Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Beklager, jeg likte ikke dette... er delvis enig med BigJaffa dessverre... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er postironi nøkkelordet her? Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Altså, dette var vel ikke seriøst, var det vel? Greit, å kalle det kunst er noe de fleste slipper unna med, men dette her? Beklager så meget, men disse bildene er noe jeg kunne laget på barneskolen ved hjelp av saks, limstift og Se & Hør. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Liker dere ikke kunsten min? Dette var trist altså... Men, man får vel bare rette seg etter kritikk! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Litt tips til deg. Sett deg litt inn i dei ulike kunst/maleri stilene og studer bilder av dei stilene du ønsker å lage. Ikkje prøv å kopier andre maleri/bilder men lag noko som man kan sjå at dette er det du som har laget. Ikkje bruk paint vist du skal lage noko på pcen og prøv å gjere det bra, ikkje som dei bilda over. Det første du burde lære deg er å tegne så tegne på pc. Bra bilder er mykje arbeid ikkje 5min i paint. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Liker dere ikke kunsten min? Dette var trist altså... Men, man får vel bare rette seg etter kritikk! du må prøve å finne deg din egen stil, og gi din kunst noe "eyecatch", jeg skjønner ikke helt hva du vil fram til med bildene eller hva du vil publikum skal tenke.....men en start er jo å prøve å lage flere versjoner av samme bilde. Dette kan hjelpe til med å gi deg selv ideer underveis. Og det er kanskje ikke så lurt å bli en politisk kunstner...det er ihvertfall min mening, i og med at det er vanskelig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det er forskjell på kunst og Ctrl-C/Ctrl-V i Paint. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Det er forskjell på kunst og Ctrl-C/Ctrl-V i Paint. hva mener du? det er mye som er kunst....kunst er et vidt tema, det finnes ikke noen grenser for hva som kan kalles kunst eller ikke, slike grenser må man sette selv. Endret 31. oktober 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Akkurat, min personlige meining er at dette ikkje er kunst. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Akkurat, min personlige meining er at dette ikkje er kunst. jeg er enig Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 jeg også dessverre, men det er ingenting i veien for at du ikke kan utvikle deg... prøv deg frem, bruk tid og finn din egen greie Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Klart det er kunst! (Det er bare ikke spesielt god kunst.) Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Klart det er kunst! * * Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Alompi.... er det noen kunstner du liker, elleR noen stil som du synes er bra, elleR noen emner du eR opptatt av? Slike ting eR vanskelige å bli klok på i starten. Dette handleR om å prøve og feile. Du må tørre å slikke tak på hva folk flest tenkeR om kunst og finne fram til din egen VERDEN og tenke mer på hva eR egentlig mening med MIN kunst? skal den være politisk, ironisk, "eyecatch", tankefull, fargefullt, fargeløst, realistisk(henger sammen med politisk kunst), life-like, sterilt eR det tegning eller skulptur.....osv. Jeg likeR fargeklasj, og redigering, jeg har vært opptatt av at kunst ikke skal gi publikum mye å tenke på...de skal bare se og like det de ser. Men har også drevet med tenkende kunst, der jeg ønsker at publikum skal tenke selv og ikke at du som kunstneR skal tenke for dem med f.eks å gi publikum en klar god tittel. Kunst for meg handleR om å bli sett, bli lagt merke til. Når du går inn på et galleri så skal kunsten skinne og du skal bli på en måte bli tiltrukket av det du ser/hører... Endret 4. november 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå