Gå til innhold

Unlearne talents? --


Anbefalte innlegg

Ikke gjør noe andre sier du skal gjøre :p

Har du valgt engineering og liker dette professionet bør du holde deg til det, er din første char. Syns du bør finne fram til det du liker selv.

 

Absolutt, ingen grunn til å føle seg "truet" til å gjøre noe man ikke føler for eller ikke liker. Det er kun ved hardcore raiding man kan risikere å bli tvunget til å specce på en viss måte eller ha visse professions.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke gjør noe andre sier du skal gjøre :p

Har du valgt engineering og liker dette professionet bør du holde deg til det, er din første char. Syns du bør finne fram til det du liker selv.

 

Helt klart, men det er fremdeles lov å påpeke at som mage kan du få mer utbytter av tailoring enn av engineering.

 

Man lærer noe nytt hele tiden med WoW og enkelte ganger kan man spare seg selv for mye frustrasjon ved å høre på hva andre har å si om saken.

Lenke til kommentar
Lære selv = utforske selv i spillet, ikke lese guider som forteller deg hva du skal gjøre. Spillet er så mye bedre enn å gjøre det en guide sier du skal gjøre.

 

Hvis du sjekket guiden jeg linket så forteller den ikke at du må ha et spesielt spec til å lvle. Den er faktisk ganske fleksibel og fungerer mer som en rettledning til hvilke talents som fungerer best avhengig av hvilket talent tre man velger. (Selv arcane som andre hardbarka guider ville skydd som fanden selv)

 

Eg lvl'et i Holy fram til lvl 63 fordi eg tenkte at når man er paladin så er jo man en hellig kriger, altså holy. Eg hjalp også folk siden eg tenkte at det er det paladins gjør :) Gjør det på din egen måte, og ikkje tenk på ka andre seier.

 

Rollespiller altså? :yes:

 

Gikk for paladin selv fordi jeg likte å buffe og hjelpe folk :D

Gikk ikke såpass langt at jeg skrev "In the name of the light!" osv når jeg drepte NPC's men ;)

Endret av tørriss
Lenke til kommentar
Eg lvl'et i Holy fram til lvl 63 fordi eg tenkte at når man er paladin så er jo man en hellig kriger, altså holy. Eg hjalp også folk siden eg tenkte at det er det paladins gjør :) Gjør det på din egen måte, og ikkje tenk på ka andre seier.

 

Rollespiller altså? :yes:

 

Gikk for paladin selv fordi jeg likte å buffe og hjelpe folk :D

Gikk ikke såpass langt at jeg skrev "In the name of the light!" osv når jeg drepte NPC's men ;)

 

Nei, det gjorde ikke eg heller, men har liksom alltid hatt et spesielt forhold til Paladin. Uther's grav er eit sted eg liker å besøke, nå sist med den questen man fikk under et eller anna arrangement :)

Lenke til kommentar
Eg lvl'et i Holy fram til lvl 63 fordi eg tenkte at når man er paladin så er jo man en hellig kriger, altså holy. Eg hjalp også folk siden eg tenkte at det er det paladins gjør :) Gjør det på din egen måte, og ikkje tenk på ka andre seier.

 

Rollespiller altså? :yes:

 

Gikk for paladin selv fordi jeg likte å buffe og hjelpe folk :D

Gikk ikke såpass langt at jeg skrev "In the name of the light!" osv når jeg drepte NPC's men ;)

 

Nei, det gjorde ikke eg heller, men har liksom alltid hatt et spesielt forhold til Paladin. Uther's grav er eit sted eg liker å besøke, nå sist med den questen man fikk under et eller anna arrangement :)

 

Stemmer, det var i forbindelse med introduksjonen av TBC det :) Absolutt et quest enhver paladin med litt selvrespekt burde fullføre :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...