Gå til innhold

Unlearne talents? --


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Lyst til å lære selv istedet for å spørre andre?

 

Ta å les denna guiden da vettu mister!

 

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...27419&sid=1

 

 

Dude.... Du leser bare ikke en jævla guide om du vil lære selv..

 

Til trådstarter;

 

Når man levler så er det greit å forholde seg til ett talent-tree da man vil høyest opp for å få "godbitene", om du går på www.wowhead.com Tools - Talent Calculator - Mage så kan du se litt på de forskjellige treene også kan du gå for det du føler for, det blir upraktisk og dyrt om du skal respecce hver gang du føler at du har gjort en tabbe.

 

Personlig så ville jeg gått for frost, da det er litt manaeffektivt (mindre drikking), + man klarer å fryse fiendene sine på litt distanse. Og ettervert kan du AOE-grinde (Area Of Effect(Du dreper mange samtidig) (Som her; http://www.youtube.com/watch?v=M8E6-mZrU4I))

 

Lykke til med din mage!

 

PS; Alle har vert noob engang. (Selv om man lærer seg spill fort så er det engang du spilte ditt første spill også.)

Lenke til kommentar

Ville si at firemage er en bedre leveling build. Om du er 34, level tailoring til 190 lag deg Robe of power. Samt om du har en god manapool, legg på litt +spelldamage.

 

Eksempel fra meg. Min mage er nå level 39. Har en manapool på 2950 (buffed AI) og har 108 +firespell damage og 59 +spelldamage på det resterende. Går rimelig fort da.

 

Unlearn talents og sats på fire. Trenger ikke alle talents derfra dog, bruk WoWwiki's talent oppsett, er det jeg bruker. Min høyeste crit på magen per i dag er 934 som ble satt i Warsong på en stakkars allience warrior. Human torch er vel den beste beskrivelsen.

Lenke til kommentar
nå blir jeg litt forvirra her :S

 

Ta det helt med ro. Gå på Wowwiki.com, velg "classes" og der finner du en tabell. Under "Talent build" velger du "Ma" som er mage, selvfølgelig. Der finner du en meget grei oversikt over de forskjellige "builds", jeg anbefaler den som er for fire (mener fordelingen var 2/48/11 dvs 2 arcane, 48 fire og 11 frost).

 

Meget god build i mine øyne, tar ned mobs raskt og enkelt og skulle du få litt for mange rundt deg har du like fult mulighet å overleve. Sheep 1 mens du knerter den andre eller som jeg gjør, manashield, flamewave og amokk med arcane explosion. Totalt sløseri men morsomt.

Lenke til kommentar

Robe of power er en BoP så om du skal ha den er du nødt å være tailoring. Når du kommer til level 40 kan du lage Dreamweaver robes (BoE) som har +4 mer spelldamage enn Robe of power men mindre int om jeg ikke husker helt feil. Dreamweaver består av 3 items fra level 40-45 og krever tailoring 225-250 for å lage. Gode items som varer en stund i alle fall.

 

Har rollet tailoring og enchanting på min mage. Enchanting er håpløst dyrt på min server, har brukt rundt 20G og er bare kommet til 100. Blir noen rundet med mining på main min slik at jeg får finnansiert meg til i alle fall 300.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Spørre andre om råd er jo også en måte å lære på.

 

Absolutt ingen problemer med å spørre andre om tips og råd,det er jo tross alt derfor man har forums slik som dette. Ikke alltid det er like artig å lage en ny thread eller spørre noen hver gang man lurer på noe, man kan jo tross alt lære nye ting selv ikke de på forumet vet fra slike guider.

 

 

Dude.... Du leser bare ikke en jævla guide om du vil lære selv..

 

Hvorfor ikke? Trenger man alltid å oppleve eller gjøre en ting for å lære av det? Trenger man å bli påkjørt av en bil før man forstår at det er lurt å se seg for før man går over gata?

 

En slik guide har da iallfall aldri skadet meg kunnskapsmessig, det er rett og slett en god guide hvis du vil ha facts. Misforstå meg rett, det er ingen fare å spørre andre. Men svarene kan da også variere mye og skape forvirring slik som vi ser i denne tråden her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...