canary Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hei! Siden jeg har veldig lite peiling på lyd og generelt alt som har med hifi og gjøre hadde jeg håpet at noen av dere kunne hjelpe meg litt :!: Har en Sony Bravia kdl w2000 og en Acer aspire l5100 koblet til tvn. Tenkte etterhvert å kjøpe meg ps3 eller xbox. Noen som kan anbefale et forholdsvis rimelig stereoanlegg(4000-5000) for meg? Skal primært brukes til å spille av musikk fra pcn/tv og se film i ny og ne Vurderte en stund å kjøpe sourroundanlegg, men det må jeg nok droppe pga av plassmangel. Har ikke så veldig store krav til høytalerene, bare de gir meg gromlyd i stua Forslag anyone? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Siden du har så lite penger å bruke er det jo en idè å sjekke etter noe brukt. Ellers kan jo denne pakken være noe. Litt over ditt budsjett, men om du bor i Oslo eller i nærheten kan den hentes. Ellers fant jeg dette settet brukt, trolig ganske gammelt, men det er jo kvalitets merker. Hvis alt skal spilles fra pcen kan du også gå for en effektforsterker og høyttalere og bruke pcen som forforsterker (volumkontroll). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå