Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var egentlig ikke så veldig seriøs i den første posten, men faktum er at når man låser seg fast til et lag og en spillemetode blir ikke jeg veldig imponert iallfall. Tar gjerne et par kamper mot deg seinere i dag etter at jeg er ferdig med eksamen, evt seinere, men da med andre lag. Og jeg er langt i fra skilled, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

Den attituden med "jeg skal bare være United enda du er Brann" er så jævla feil.

Har spilt FIFA mot mange forskjellige folk, og det som er likt med alle er at de blir 2-3 ganger bedre så fort de velger United og har Ronaldo som spiss. Det er rett og slett "overvurdert" til 1000 på FIFA.

Lenke til kommentar

For de som sliter med å stoppe Ronaldo, Rooney og andre syke spillere lønner det seg å falle av med den ene midtstoppern og presse med den andre funker stort sett for meg. Det gøyeste er når begge spiller med ikke så altfor gode lag, det blir mer jevnt og en slipper å spille mot syke spillere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Nesten synd på dere, siden dere må vente til jul, før dere finner ut av det. Eller kommer det transfer updates?

Lenke til kommentar

Kommer vel transfer updates. Dessuten er det gøy å spille med forskjellige lag. Folk som kun klarer å spille med ett lag er nok ikke spesielt gode. Jeg har selv møtt folk som har regelrett rundtspilt meg med f.eks Werder Bremen. Når man når et visst nivå har ikke laget så mye å si.

Lenke til kommentar

Hva skjer med Fifa om dagen.

I går låste spille seg for alle deltakere i klubbkamp.

Tidligere jeg og venner har spilt klubbkamp har alle spillerene vært 85 overall med +/- 1 ut i fra om de er plassert på feil plass.

I går virket det som om alle var sin opprinnlige overallscore, mange 80, 70.

Føler de driver å skifter mye frem å tilbake på spillerscoren.

Lenke til kommentar
Hva skjer med Fifa om dagen.

I går låste spille seg for alle deltakere i klubbkamp.

Tidligere jeg og venner har spilt klubbkamp har alle spillerene vært 85 overall med +/- 1 ut i fra om de er plassert på feil plass.

I går virket det som om alle var sin opprinnlige overallscore, mange 80, 70.

Føler de driver å skifter mye frem å tilbake på spillerscoren.

Sånn har det vært fra starten av. Vet ikke hvorfor men.

Statsen til alle spillerene har blitt endret tilbake slik den var i starten av sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...