Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Oh yeah! Sry m8, men du er low/mid i FIFA, deal with it. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg var egentlig ikke så veldig seriøs i den første posten, men faktum er at når man låser seg fast til et lag og en spillemetode blir ikke jeg veldig imponert iallfall. Tar gjerne et par kamper mot deg seinere i dag etter at jeg er ferdig med eksamen, evt seinere, men da med andre lag. Og jeg er langt i fra skilled, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Da taper du nok ganske så hardt. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Den attituden med "jeg skal bare være United enda du er Brann" er så jævla feil. Har spilt FIFA mot mange forskjellige folk, og det som er likt med alle er at de blir 2-3 ganger bedre så fort de velger United og har Ronaldo som spiss. Det er rett og slett "overvurdert" til 1000 på FIFA. Lenke til kommentar
Casual Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 For de som sliter med å stoppe Ronaldo, Rooney og andre syke spillere lønner det seg å falle av med den ene midtstoppern og presse med den andre funker stort sett for meg. Det gøyeste er når begge spiller med ikke så altfor gode lag, det blir mer jevnt og en slipper å spille mot syke spillere. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jaja, Real er vel laget alle bruker på FIFA 10. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jaja, Real er vel laget alle bruker på FIFA 10. Hehe, true Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg håper Robben og VdV har byttet lag til da for jeg nyter virkelig å spille med Real og bruke disse to, men nå blir vel Real det nye United i 10, og da er det ikke like gøy. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Huff. Blir kvalm av tanken. FM og FIFA neste år blir Real okkupert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Nei, Points bruker United. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Dere mener vel at det endelig blir herlig og spille FIFA, og ikke bare gøy Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Herlig? Det samme blir å skje med Real, som det gjør med United på FIFA 09. Kun spilling med Real. Elendig. For en Real-fan gjør vel ikke det noe. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Da taper du nok ganske så hardt. Vel, er nettopp dette jeg vil se da. Har Points noe som helst skills igjen når du tar fra ham hans elskede Ronaldo? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Nesten synd på dere, siden dere må vente til jul, før dere finner ut av det. Eller kommer det transfer updates? Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Han har det Han var med meg å banke TomHel og Raste ganske så hardt. Husker ikke hvilke lag det var, men var ikke ManU.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Nesten synd på dere, siden dere må vente til jul, før dere finner ut av det. Eller kommer det transfer updates? Er det en så jævlig svær deal å skulle spille en kamp med et annet lag en Man Utd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hva er poenget? For motstanderens skyld? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Kommer vel transfer updates. Dessuten er det gøy å spille med forskjellige lag. Folk som kun klarer å spille med ett lag er nok ikke spesielt gode. Jeg har selv møtt folk som har regelrett rundtspilt meg med f.eks Werder Bremen. Når man når et visst nivå har ikke laget så mye å si. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hva skjer med Fifa om dagen. I går låste spille seg for alle deltakere i klubbkamp. Tidligere jeg og venner har spilt klubbkamp har alle spillerene vært 85 overall med +/- 1 ut i fra om de er plassert på feil plass. I går virket det som om alle var sin opprinnlige overallscore, mange 80, 70. Føler de driver å skifter mye frem å tilbake på spillerscoren. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hva skjer med Fifa om dagen. I går låste spille seg for alle deltakere i klubbkamp. Tidligere jeg og venner har spilt klubbkamp har alle spillerene vært 85 overall med +/- 1 ut i fra om de er plassert på feil plass. I går virket det som om alle var sin opprinnlige overallscore, mange 80, 70. Føler de driver å skifter mye frem å tilbake på spillerscoren. Sånn har det vært fra starten av. Vet ikke hvorfor men. Statsen til alle spillerene har blitt endret tilbake slik den var i starten av sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå