Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Kloffsk, hvilken plattform har du FIFA til? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Bra kloffsk, nå var det jo enda lettere å skjønne! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Kloffsk, hvilken plattform har du FIFA til? Har Fifa Euro 1996 til PC og Fifa 07,08,09 til 360. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Vi skal ikke spille noen kamper en dag, f.eks idag? Eller har du ikke live? Lenke til kommentar
Haydn1732 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Google translate: Hei! Jeg er en moderator på et elektronisk måte til Xbox 360, FIFA 09. Page enheter www.elitefifaleagues.com (det er på engelsk), og er svært aktive og vokser stadig. Akkurat nå har vi 3 leagues: Premier League Championship 2 vs 2 Liga (4-star team) Alle leagues er full, men fordi interessen var så stor og det er ca 10-14 på venteliste, vil vi svært sannsynlig å starte en ny linje snart. Vi er nå i forberedelsene for 2. sesong, begynner den 8 juni. Å skrive inn, registrere din spillerbrikke og veien opp på ventelisten! Hvis du liker FIFA 09, og er en aktiv spiller, vil du absolutt ikke angre. Alt er selvfølgelig helt gratis. Mvh, Haydn1732 Haha, väldigt roligt! (Haha, meget morsomt!) Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Vi skal ikke spille noen kamper en dag, f.eks idag? Eller har du ikke live? Det kunne vi gjort, men jeg skal jobbe i utlandet frem til midten av august så har dessverre ikke tilgang på xbox før den tid. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Fiksa meg fifa 09 idag, å skulle teste å spille litt over internett, gikk ikke alltid like bra kan du si, men jeg vant 3 kamper av 7 iallefall Men jeg knuste en fyr som spilte med Real Madrid med Villa, så ville han ha rematch, å da starta han med Man Utd med engang, før jeg rakk å finne et nytt lag. Blir dette sett på som feigt? For meg virka det som det, grunnet Utd virket sinnsykt mye bedre enn andre lag. Jeg stilte med Atletico Madrid å tapte knepent 2-1. Ronaldo og Rooney virket jo umulig å stoppe, eller er det bare meg som er helt uerfaren her? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 United er da et lag som alle andre. Man kan ikke kalle det feigt. For å stoppe de bør du ikke ruse med forsvarerne dine. Vær også nøye med å falle av. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ja, er fullt klar over det, men det virker som om de gir deg enn syk fordel, jeg ville teste Utd engang mot en, og da stakk han med engang jeg stoppa på klubb logoen, så virker ikke som det er et utrolig populært valg. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Mange syns det er feigt. Alle kompisene mine klager over at United er alt for god når jeg vinner over dem Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Mange syns det er feigt. Alle kompisene mine klager over at United er alt for god når jeg vinner over dem Da synes jeg du skal slå dem med et annet lag Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Hater når folk klager på laget du velger. Herregud det er fritt å velge lag, samtidig kan de også velge hvilke lag de vil. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hater når folk klager på laget du velger. Herregud det er fritt å velge lag, samtidig kan de også velge hvilke lag de vil. Så spiller du kun et lag også, og er fryktelig god med ronaldo, klart det er irriterende Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Problemet for min del er variasjon. Er kjedelig å møte Man U. 99 v 100 ganger på live. De beste (artigste) kampene er faktisk kamper jeg har mot folk som velger, det som for meg virker som, deres eget favorittlag. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 De beste (artigste) kampene er faktisk kamper jeg har mot folk som velger, det som for meg virker som, deres eget favorittlag. Er vel det jeg også gjør. Jeg har system med United og gidder ikke prøve nye lag for å lage nye systemer. Funker bare ikke. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Mange syns det er feigt. Alle kompisene mine klager over at United er alt for god når jeg vinner over dem Da synes jeg du skal slå dem med et annet lag Er jo ikke alltid United Slår de også med lag som Atletico, Inter og andre lag. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg har system med United og gidder ikke prøve nye lag for å lage nye systemer. Funker bare ikke. Da kan man på generelt grunnlag anta at du er dårlig/middelmådig FIFA-spiller. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg har system med United og gidder ikke prøve nye lag for å lage nye systemer. Funker bare ikke. Da kan man på generelt grunnlag anta at du er dårlig/middelmådig FIFA-spiller. Oh noooo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå