Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Google translate:

Hei!

Jeg er en moderator på et elektronisk måte til Xbox 360, FIFA 09. Page enheter www.elitefifaleagues.com (det er på engelsk), og er svært aktive og vokser stadig. Akkurat nå har vi 3 leagues:

Premier League

Championship

2 vs 2 Liga (4-star team)

Alle leagues er full, men fordi interessen var så stor og det er ca 10-14 på venteliste, vil vi svært sannsynlig å starte en ny linje snart.

Vi er nå i forberedelsene for 2. sesong, begynner den 8 juni.

Å skrive inn, registrere din spillerbrikke og veien opp på ventelisten! Hvis du liker FIFA 09, og er en aktiv spiller, vil du absolutt ikke angre.

Alt er selvfølgelig helt gratis.

Mvh,

Haydn1732

Haha, väldigt roligt! (Haha, meget morsomt!)

Lenke til kommentar

Fiksa meg fifa 09 idag, å skulle teste å spille litt over internett, gikk ikke alltid like bra kan du si, men jeg vant 3 kamper av 7 iallefall :p

Men jeg knuste en fyr som spilte med Real Madrid med Villa, så ville han ha rematch, å da starta han med Man Utd med engang, før jeg rakk å finne et nytt lag. Blir dette sett på som feigt? For meg virka det som det, grunnet Utd virket sinnsykt mye bedre enn andre lag. Jeg stilte med Atletico Madrid å tapte knepent 2-1. Ronaldo og Rooney virket jo umulig å stoppe, eller er det bare meg som er helt uerfaren her?

Lenke til kommentar
Mange syns det er feigt. Alle kompisene mine klager over at United er alt for god når jeg vinner over dem :p

Da synes jeg du skal slå dem med et annet lag ;)

Er jo ikke alltid United ;) Slår de også med lag som Atletico, Inter og andre lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...