Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Ye, og vi brydde oss veeeeldig hardt, etter tredje scoringa. Jeg fiksa jo utvisning og greier.

Raste var i hvert fall dritpissed :-D

 

TomHel/edge - Points/Raste

2-3

 

Usikker hva som gikk galt der. Riktignok var alle måla fra motstanderne i Points' sin favør :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ye, og vi brydde oss veeeeldig hardt, etter tredje scoringa. Jeg fiksa jo utvisning og greier.

Raste var i hvert fall dritpissed :-D

 

TomHel/edge - Points/Raste

2-3

 

Usikker hva som gikk galt der. Riktignok var alle måla fra motstanderne i Points' sin favør :)

Vell, alle scoringene hans kommer etter klassepasninger fra meg. Han er scoringskongen, mens jeg er assistskongen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Raste, når det er to på laget, og en av de er scoringskongen, så har pasningen (om ikke snappet fra motstanderen) kommet fra den andre på laget, samme hvor dårlig personen er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
er ganske aktiv i fifa09 Xbox, er det noen som har en småaktiv klubb på gang for litt fifakos ?
Vil du være med å spille på lag, altså f.eks 2v2? Vi bruker msn aktivt, og spiller for det meste late night(9<)

 

 

Raste, når det er to på laget, og en av de er scoringskongen, så har pasningen (om ikke snappet fra motstanderen) kommet fra den andre på laget, samme hvor dårlig personen er.

 

Haha, den der måtte jeg faktisk smile av TomHel! Godt sagt.

Begynner bare å bli smålei av at Raste skryter over hvor gode pasninger han legger.

Lenke til kommentar
Tjena!

 

Jag är moderator på en online liga för Xbox 360, Fifa 09. Sidan heter www.elitefifaleagues.com (den är på engelska) och är mycket aktiv och växer stadigt. Just nu har vi 3 ligor:

 

Premier League

Championship

2 vs 2 Liga (4-stjärniga lag)

 

Alla ligor är fulla, men eftersom intresset varit så stort och det är ca 10-14 på väntelistan, så kommer vi mycket troligt att starta en ny liga inom kort.

 

Vi är just nu i förberedelserna för 2:a säsongen, den börjar 8 juni.

 

Så gå in, registrera dig med din gamertag och sätt upp dig på väntelistan! Om du gillar Fifa 09 och är en aktiv spelare så kommer du absolut inte att ångra dig.

 

Allt är förstås helt gratis.

 

Mvh,

 

Haydn1732

 

Vi har nu minst 16 på väntelistorna, en liga kommer med stor säkerhet snart att lanseras, som om någon är intresserad, gå och registerar er och skriv upp er på väntelistan!

 

Välkomna!

Lenke til kommentar

Google translate:

 

Hei!

 

Jeg er en moderator på et elektronisk måte til Xbox 360, FIFA 09. Page enheter www.elitefifaleagues.com (det er på engelsk), og er svært aktive og vokser stadig. Akkurat nå har vi 3 leagues:

 

Premier League

Championship

2 vs 2 Liga (4-star team)

 

Alle leagues er full, men fordi interessen var så stor og det er ca 10-14 på venteliste, vil vi svært sannsynlig å starte en ny linje snart.

 

Vi er nå i forberedelsene for 2. sesong, begynner den 8 juni.

 

Å skrive inn, registrere din spillerbrikke og veien opp på ventelisten! Hvis du liker FIFA 09, og er en aktiv spiller, vil du absolutt ikke angre.

 

Alt er selvfølgelig helt gratis.

 

Mvh,

 

Haydn1732

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...