Vamos Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Har jeg sagt at jeg unnskylder meg? Jeg spiller fifa på ps3 at home, mens jeg som oftest spiller fifa på xbox hos venner. Kan ikke si jeg bryr meg, siden det er like enkelt på hver konsoll, men at jeg forstår de som ikke liker den ene og andre kontrollen. Endret 4. juni 2009 av aunmar Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Han siktet ikke til deg, men Raste. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ja, Wisbatov. Er enig i den der. Er selv bedre på PS3 enn Xbox 360, og jeg vet ikke hvorfor. Men får til mye mere på PS3. Spar oss da. Det er nøyaktig det samme spillet, du ser nøyaktig de samme tingene på skjermen og knappene på kontrollen sitter nøyaktig på samme sted. Det er jo ikke det jeg mener, men de X,B,Y knappene syns jeg ikke er like deilig. Ingen unnskyldning, er bare en klage. Du må seriøst få opp øyene om hva som er unnskyldning eller klage. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvordan funker "liga" opplegget? Ser man kan sende en ligainvitasjon. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Noen mulighet å få fjernet Kirkland fra Arena? Så sinnssykt lei den keeperen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Fjernet en hel haug med OT, og prat som gikk mot person, og ikke på Fifa. Da snakker vi om fifa, og rakker ikke ned på andre. Dalglish. Endret 7. juni 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Noen mulighet å få fjernet Kirkland fra Arena? Så sinnssykt lei den keeperen. Er det ikke slik at keeperen er den samme som den på laget til utespilleren du bruker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Fifa er gøy, spesielt når man slår folk som hvirkelig fortjener å tape. Sikter naturligvis ikke til noen spesielle, om det er det du mener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Fjernet en hel haug med OT, og prat som gikk mot person, og ikke på Fifa. Hold tråden ren gutter. Dalglish. Edit: Og det betyr, at det ikke skal fortsette Tomhel. Så vennligst forklar hvor grensa går, siden det virker for meg og points som at du tøyer den akkurat etter hvor landet ligger. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Jess. Da ble det en enkel seier for meg og tomhel mot ErlendRu + Dalglish da. Justice is served. De stilte med 8 stk i backlinja, og løy om at begge brukte any. Cheating har vi ingenting til overs for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Nei det har vi ikke. Fifa er morro om nettene. Skikkelig med dramatikk. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 For å si det slik Tomhel. Grunnet til at innleggene her ble fjernet, er fordi jeg selv startet en diskusjon, som fikk folk til å gå på person, kalle folk latterlige og slikt. Og da gjør man det så enkelt, som at man fjerner hele diskusjonen, siden dette ikke følger våre retningslinjer. F.eks i denne tråden skal det diskuteres rundt fifa, fifakamper og slikt. Og ikke diskuteres om i hvor stor grad en eller to personer er latterlige pga av deres spille måte, av deres seriøsitet osv. Er det no mer, så sender du en PM, da dette jeg skriver nå blir OT. Dalglish. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Noen mulighet å få fjernet Kirkland fra Arena? Så sinnssykt lei den keeperen. Er det ikke slik at keeperen er den samme som den på laget til utespilleren du bruker? Kirkland og Ronaldo? I doubt it. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Er ikkje det bare ein "generic" keeper då? At det er Kirkland stiller eg meg skeptisk til.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Noen mulighet å få fjernet Kirkland fra Arena? Så sinnssykt lei den keeperen. Er det ikke slik at keeperen er den samme som den på laget til utespilleren du bruker? Kirkland og Ronaldo? I doubt it. Har han visst jeg og.. Ifølge diverse nettforum går det ikke an å skifte heller.. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Finnes det noen open cups/ligaer? hvordan fungerer dette. Jeg har en kompis på ps3 hvordan kan jeg spille med han? Nettop kjøpt ps3. jeg har nesten ikkje peiling på hvordan det virker. takk for svar :=) Endret 7. juni 2009 av birdy113 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Sinte meldinger fra sure briter etter seiersmål på corner i det 90. minutt blir ikke bedre. :!: Kan svare på mitt eget spørsmål: http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-09...pers-arena.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Hvem er med på 2v2 nå? Last spot. Endret 7. juni 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Points / edge vs Raste / TomHel 7-0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ye, og vi brydde oss veeeeldig hardt, etter tredje scoringa. Jeg fiksa jo utvisning og greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå