Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Damn, ja :p

Jeg angrer ikke på xbox-kjøpet, spilte ikke så mye i starten, men 2v2 til langt på natt er ufattelig morsomt. Tror ikke det er det samme communityet her, på ps3 som xbox (uten at jeg påstår noe som heldst). Om jeg kunne valgt igjen, hadde jeg valgt Fifa på Xbox, virker som det er flere aktive spillere også. Greit å kjenne de man spiller med, og ikke totalt fremmede. Tror jeg har 5-6 på msn, som jeg spiller med ofte og skjelden.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har fått et inntrykk av at 360 er den dominerende konsollen her på forumet. Var ikke akkurat aktuelt for meg å investere i den bare pga dette spillet da.

Supercupen som tc47 nevnte virker interessant. Tyder også på at det ihvertfall er noen som spiller på ps3 her inne.

Lenke til kommentar
Kloffsk, Raste skrev nesten mer på MSN enn han spilte. Og når jeg tok avsparket og TomHel fortsatt skrev på MSN, så visste de (han) at han ikke var der siden han sto helt stille der. Så tok de ballen og scorte. MEN, jeg driter egentlig litt i det hele fordi det var like greit å gi de en seier sånn at jeg kunne legge meg uten Raste-whining. :)

Infenso, vi er på supercup 7 på ps3 og det er ganske ofte vi har så det er bare å joine så raskt som mulig! Vi trenger faktsik 2 stk. til for å sette i gang i den nyeste supercupen, så skynd deg. ;)

EDIT: Jeg vil at noen skal lage FIFA-10 tråd btw! Så den som hadde tenkt det, gjør det med masse stikkord om hva er nytt osv. da! :)

Hvorfor juger du a?

Jeg satt jo mye mindre på MSN enn dere to, du og TomHel.

Jeg scorte jo flere mål i de siste kampene, og den siste kampen eide vi som faen. Dere ble rundpult i den siste kampen,.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Rundpult blablabla, dere hadde ikke hatt sjans om tc ikke hadde skaffet to røde. Dere ble rundpult i alle de foregående kampene, og stakkaren ville vel tape, for å få seg litt søvn. Forståelig

Lenke til kommentar
Nummer to på forumet på Xbox siden er godt mulig, men er ganske sikker på at det er en god del bedre ps3 spillere enn Xbox spillere på forumet. Blir litt som Premier League mot Tippeliga nivå.

Hva legger du til grunn for denne uttalelsen?

Tc47 er etter det jeg har fått med meg her den suverent beste på Xbox 360, mens på PS3 er det flere som er helt oppe der med Tc og slår Tc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Ja, Wisbatov. Er enig i den der.

Er selv bedre på PS3 enn Xbox 360, og jeg vet ikke hvorfor. Men får til mye mere på PS3.

At du "er god" på ps3, og alle skameier deg på xbox, forklarer saken, dessverre i ditt disfavør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...