Raste Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Du kan spille 4 - 4 - 2 Raste Rooney Walcott Lennon Gerrard Hargreaves SWP Cole Ferdinand Terry Brown Det er et raskere angrep enn Uniteds Jepp, prøvde 4-5-1 i stad. Det funket ikke la jeg merke til. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 @TomHel: Jeg tror Walcott er like god på topp som på kant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) ingen har lest dette... Endret 3. juni 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Raste og Points er regjerende seiersherrer 2vs2 mot TC og TomHel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Etter en seier, mens vi har vunnet de tre foregående. For dem er kampen nærmest 03:00, den avgjørende Vi har spilt vakker fotball, mye variasjon, pasningsspill av dimensjoner, fantastiske crosser og frekke chipper, ikke y'e mot Ronaldo. For de som vil se resultatene: 3 > 1 Vi hadde full kontroll i de kampene, men i den siste fikk vi 2 utvist i 1. omg, da var det ikke så lett Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Vi hadde full kontroll i de kampene, men i den siste fikk vi 2 utvist i 1. omg, da var det ikke så lett Værsåsnill ikke prøv deg en gang. Det var til tider rompeknulling på høyt nivå og vi putta så mye drit inn i rævhølet deres noen ganger at dere må ha blitt utvida minst 5 ganger. Det gikk seg faen ikke selv med 13 store sjanser hvor vi faen ikke greide å putte. Hvor utrolig deilig var ikke den siste seieren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 13 store sjanser? til og med bestemor hadde scort på noen av 13 store sjanser. som vanlig spilller dere ræv, og fortjener ingenting. I tillegg, så scorer dere mens jeg ikke holder kontrollen. Fair play deluxe. og starter å takle feigt. Men la gå, vi vet jo alle hvem som egentlig vant flest kamper? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Haha. Kan du ikke ringe oss når du "legger fra deg kontrollen" da? Hvordan i helvete skal vi vite om du legger fra deg kontrollen? Vi ser aldri noen spillere som står stille. Den kjøper jeg ikke. Fakta er at dere bør ha vondt i baken i flere uker etter den siste matchen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Vi rompekjørte dere 70grader mot nord og 90 grader til sør. Dere ble eid, eid, eid, eid og eid Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvordan er Walcott på topp da? Gidder du sjekke kloffsk? Sikkert god nok til at du havner i pølseboden hver gang tc47 angriper med ham. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 13 store sjanser? til og med bestemor hadde scort på noen av 13 store sjanser. som vanlig spilller dere ræv, og fortjener ingenting. I tillegg, så scorer dere mens jeg ikke holder kontrollen. Fair play deluxe. og starter å takle feigt. Men la gå, vi vet jo alle hvem som egentlig vant flest kamper? HAHAHAHAHAH! Jeg har spilt mye fifa og sett mye whine, men det der må være noe av det mest hinsides jeg har sett. UNFAIR å score når du ikke holder kontrollen? Hva faen? Skal de sitte og streame webcam over når du holder kontrollen? Dessuten er det helt latterlig å skylde på motstanderen, du kan jo starte med å holde kontrollen gjennom kampen så -kanskje- du ikke får det problemet. Og hva i alle dager vil det si å takle feigt? Skal man innføre nye normer i spillet? Feigt å sende ut keeperen når du får opp beskjed om at en kompis har logga på og dermed ikke ser hvor langt keeperen er ute. Er det unfair av motstanderen? Herregud TomHel, jeg forestile meg at du er ræva, men med den bitterheten der må du jo være steike elendig. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 13 store sjanser? til og med bestemor hadde scort på noen av 13 store sjanser. som vanlig spilller dere ræv, og fortjener ingenting. I tillegg, så scorer dere mens jeg ikke holder kontrollen. Fair play deluxe. og starter å takle feigt. Men la gå, vi vet jo alle hvem som egentlig vant flest kamper? HAHAHAHAHAH! Jeg har spilt mye fifa og sett mye whine, men det der må være noe av det mest hinsides jeg har sett. UNFAIR å score når du ikke holder kontrollen? Hva faen? Skal de sitte og streame webcam over når du holder kontrollen? Dessuten er det helt latterlig å skylde på motstanderen, du kan jo starte med å holde kontrollen gjennom kampen så -kanskje- du ikke får det problemet. Og hva i alle dager vil det si å takle feigt? Skal man innføre nye normer i spillet? Feigt å sende ut keeperen når du får opp beskjed om at en kompis har logga på og dermed ikke ser hvor langt keeperen er ute. Er det unfair av motstanderen? Herregud TomHel, jeg forestile meg at du er ræva, men med den bitterheten der må du jo være steike elendig. +1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 13 store sjanser? til og med bestemor hadde scort på noen av 13 store sjanser. som vanlig spilller dere ræv, og fortjener ingenting. I tillegg, så scorer dere mens jeg ikke holder kontrollen. Fair play deluxe. og starter å takle feigt. Men la gå, vi vet jo alle hvem som egentlig vant flest kamper? HAHAHAHAHAH! Jeg har spilt mye fifa og sett mye whine, men det der må være noe av det mest hinsides jeg har sett. UNFAIR å score når du ikke holder kontrollen? Hva faen? Skal de sitte og streame webcam over når du holder kontrollen? Dessuten er det helt latterlig å skylde på motstanderen, du kan jo starte med å holde kontrollen gjennom kampen så -kanskje- du ikke får det problemet. Og hva i alle dager vil det si å takle feigt? Skal man innføre nye normer i spillet? Feigt å sende ut keeperen når du får opp beskjed om at en kompis har logga på og dermed ikke ser hvor langt keeperen er ute. Er det unfair av motstanderen? Herregud TomHel, jeg forestile meg at du er ræva, men med den bitterheten der må du jo være steike elendig. Unfail ja, etter å ha fått Marquez utvist i tre kamper (av fire), så var det på sin plass å skrive at Milito er standardbyttet. Jeg så feil av fargene, og trodde jeg begynte med ballen, men det var Tc. og det merka jeg når de var på 16m. Forresten fornøyd med å få deg til knegge. Nei, de trenger ikke streame webcam, men det er jo ikke umulig å se at noen ikke er der. Ræva faktisk, jeg er den nest beste på forumet, men la gå. Som vanlig plaprer du videre uten mål og mening. Ja, jeg er sikkert steike elendig, men det gjør det vel ikke bedre at Points og Raste ikke vant på fire kamper? Takle feigt, som i soleklar sabotasje. Vi gjordet det også, men ikke når vi ledet med tre mål, og hadde to mann mer på banen. Om du ikke ser keeperen, bruker man jo bare radaren. Venter nå på et ironisk "+1" ifra Tc. 13 store sjanser? til og med bestemor hadde scort på noen av 13 store sjanser. som vanlig spilller dere ræv, og fortjener ingenting. I tillegg, så scorer dere mens jeg ikke holder kontrollen. Fair play deluxe. og starter å takle feigt. Men la gå, vi vet jo alle hvem som egentlig vant flest kamper? HAHAHAHAHAH! Jeg har spilt mye fifa og sett mye whine, men det der må være noe av det mest hinsides jeg har sett. UNFAIR å score når du ikke holder kontrollen? Hva faen? Skal de sitte og streame webcam over når du holder kontrollen? Dessuten er det helt latterlig å skylde på motstanderen, du kan jo starte med å holde kontrollen gjennom kampen så -kanskje- du ikke får det problemet. Og hva i alle dager vil det si å takle feigt? Skal man innføre nye normer i spillet? Feigt å sende ut keeperen når du får opp beskjed om at en kompis har logga på og dermed ikke ser hvor langt keeperen er ute. Er det unfair av motstanderen? Herregud TomHel, jeg forestile meg at du er ræva, men med den bitterheten der må du jo være steike elendig. +1 -2 Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg er sent ute med årets FIFA (09), men nå er det endelig bestilt. Ser frem til forumturneringer og slikt. Er det 360 eller ps3 det går mest i her på forumet? Spiller selv på sistnevnte. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Kloffsk, Raste skrev nesten mer på MSN enn han spilte. Og når jeg tok avsparket og TomHel fortsatt skrev på MSN, så visste de (han) at han ikke var der siden han sto helt stille der. Så tok de ballen og scorte. MEN, jeg driter egentlig litt i det hele fordi det var like greit å gi de en seier sånn at jeg kunne legge meg uten Raste-whining. Infenso, vi er på supercup 7 på ps3 og det er ganske ofte vi har så det er bare å joine så raskt som mulig! Vi trenger faktsik 2 stk. til for å sette i gang i den nyeste supercupen, så skynd deg. EDIT: Jeg vil at noen skal lage FIFA-10 tråd btw! Så den som hadde tenkt det, gjør det med masse stikkord om hva er nytt osv. da! Endret 4. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Ræva faktisk, jeg er den nest beste på forumet, men la gå. Nest beste på forumet ja, Tom? Selvinnsikt på høyt nivå. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 EDIT: Jeg vil at noen skal lage FIFA-10 tråd btw! Så den som hadde tenkt det, gjør det med masse stikkord om hva er nytt osv. da! Already done. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1117307&st=0 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 @TomHel: Jeg tror Walcott er like god på topp som på kant. Han er dårlig å skyte, så jeg foretrekker han på kant siden han kan legge innlegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg er sent ute med årets FIFA (09), men nå er det endelig bestilt. Ser frem til forumturneringer og slikt. Er det 360 eller ps3 det går mest i her på forumet? Spiller selv på sistnevnte. Ræva faktisk, jeg er den nest beste på forumet, men la gå. Nest beste på forumet ja, Tom? Selvinnsikt på høyt nivå. How come? Vi er da maks jevngode. Du var best for noen måneder siden, men ikke nå lenger. Har vel ikke noe problem med å si at tc er bedre enn meg. REALITET på høyt nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå