Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Det er de, men fremdeles er jo ikke Fifa på langt nær release, så det blir jo ikke annet enn ønsker og rykter. Og som sagt, vil tråden dø ut, for å bli bumpet.

 

Gjør som du vil du.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg er også fornøyd, Del Piero viser seg å være en nøkkelspiller. Han har nå 7 mål på tre kamper, to ranked og en mot points. Tror dette skal gå bra, selv om jeg suger i forsvar, skal ikke si i hvilken del jeg sliter, men jeg prøver å dekke over så godt jeg kan.

 

Raste, virker ikke som du var helt fornøyd med England? Klaget på farten. Jeg vet ikke om Italia er raskere enn England, men de er flinkere med ball. Men man lærer så lenge man lever. England er jo langt i fra dårlige, kanskje det raskeste laget på spillet.

 

Meld dere gjerne på, mangler fremdeles folk. :)

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Raste, virker ikke som du var helt fornøyd med England?Klaget på farten.

Haha, what? Fantastisk unnskyldning. England er det raskeste laget på FIFA! Walcott, Lennon, Downing, Owen, Rooney, Cole, Ferdinand, Young, Agbonlahor, Cole, Bentley, Wright-Phillips, Defoe for å nevne noen.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Raste, virker ikke som du var helt fornøyd med England?Klaget på farten.

Haha, what? Fantastisk unnskyldning. England er det raskeste laget på FIFA! Walcott, Lennon, Downing, Owen, Rooney, Cole, Ferdinand, Young, Agbonlahor, Cole, Bentley, Wright-Phillips, Defoe for å nevne noen.

Var da ikke noe unnskyldning? Det eneste jeg har sagt til TomHel er at jeg ikke fikk til angrep pga jeg syns jeg ikke hadde raskheten til noen av de på United.

 

Fantastisk at du prøver å ta det ut som enn unnskyldning fra meg som det ikke har vært, og det kan TomHel bekrefte.

Det eneste jeg sa er at jeg ikke fikk noe særlig angrepspill med de spillerne jeg hadde siden jeg ikke syns de var kjappe nok som noen av de på United er.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Kan du ikke bare sjekke det selv eller må vi gjøre alt for deg? Er ikke akkurat en urimelig mengde arbeid å gå inn på England på Fifa.
Morsom kar du.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...