Kris Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er vel best å skille 09 og 10? Det er jo forskjellige spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det er de, men fremdeles er jo ikke Fifa på langt nær release, så det blir jo ikke annet enn ønsker og rykter. Og som sagt, vil tråden dø ut, for å bli bumpet. Gjør som du vil du. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er det, slik jeg har forstått det, kun Xbox Live-spilling på den siden han svensken postet om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Korrekt. Synd at det ikke har kommet NM til xbox enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 NM? Isåfall, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1117408 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Da var det uttesting av Spania mot tomhels Italia som sto på menyen. Greit fornøyd med laget, men 4-3-3'en sto ikke helt til forventningene. Silva, Torres og Villa på topp bør jo være gull? Uansett 3-2 til tomhel, men jeg er fornøyd med valg av lag til "VM". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Jeg er også fornøyd, Del Piero viser seg å være en nøkkelspiller. Han har nå 7 mål på tre kamper, to ranked og en mot points. Tror dette skal gå bra, selv om jeg suger i forsvar, skal ikke si i hvilken del jeg sliter, men jeg prøver å dekke over så godt jeg kan. Raste, virker ikke som du var helt fornøyd med England? Klaget på farten. Jeg vet ikke om Italia er raskere enn England, men de er flinkere med ball. Men man lærer så lenge man lever. England er jo langt i fra dårlige, kanskje det raskeste laget på spillet. Meld dere gjerne på, mangler fremdeles folk. Endret 3. juni 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Raste, virker ikke som du var helt fornøyd med England?Klaget på farten. Haha, what? Fantastisk unnskyldning. England er det raskeste laget på FIFA! Walcott, Lennon, Downing, Owen, Rooney, Cole, Ferdinand, Young, Agbonlahor, Cole, Bentley, Wright-Phillips, Defoe for å nevne noen. Endret 3. juni 2009 av Points Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nigeria er vel det raskeste laget på spillet? Jeg mener iallefall det var det på 08. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Godt mulig, men å hevde at England ikke er raske nok og bruke det som unnskyldning er jo rimelig håpløst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvem er det som er de raskeste der da? Skal sjekke det opp. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kan du ikke bare sjekke det selv eller må vi gjøre alt for deg? Er ikke akkurat en urimelig mengde arbeid å gå inn på England på Fifa. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Han skriver jo "skal sjekke det opp". Men hvis Wisbatov har svaret, så er jo ikke det noe poeng. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Raste, virker ikke som du var helt fornøyd med England?Klaget på farten. Haha, what? Fantastisk unnskyldning. England er det raskeste laget på FIFA! Walcott, Lennon, Downing, Owen, Rooney, Cole, Ferdinand, Young, Agbonlahor, Cole, Bentley, Wright-Phillips, Defoe for å nevne noen. Var da ikke noe unnskyldning? Det eneste jeg har sagt til TomHel er at jeg ikke fikk til angrep pga jeg syns jeg ikke hadde raskheten til noen av de på United. Fantastisk at du prøver å ta det ut som enn unnskyldning fra meg som det ikke har vært, og det kan TomHel bekrefte. Det eneste jeg sa er at jeg ikke fikk noe særlig angrepspill med de spillerne jeg hadde siden jeg ikke syns de var kjappe nok som noen av de på United er. Endret 3. juni 2009 av Raste Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Hvis det ikke er en (dårlig) unnskyldning, når England faktisk har flere av de raskeste spillerne, så lurer jeg på hva du kaller det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kan du ikke bare sjekke det selv eller må vi gjøre alt for deg? Er ikke akkurat en urimelig mengde arbeid å gå inn på England på Fifa.Morsom kar du. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Du kan spille 4 - 4 - 2 Raste Rooney Walcott Lennon Gerrard Hargreaves SWP Cole Ferdinand Terry Brown Det er et raskere angrep enn Uniteds Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvordan er Walcott på topp da? Gidder du sjekke kloffsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå