Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tjena!

 

Jag är moderator på en online liga för Xbox 360, Fifa 09. Sidan heter www.elitefifaleagues.com (den är på engelska) och är mycket aktiv och växer stadigt. Just nu har vi 3 ligor:

 

Premier League

Championship

2 vs 2 Liga (4-stjärniga lag)

 

Alla ligor är fulla, men eftersom intresset varit så stort och det är ca 10-14 på väntelistan, så kommer vi mycket troligt att starta en ny liga inom kort.

 

Vi är just nu i förberedelserna för 2:a säsongen, den börjar 8 juni.

 

Så gå in, registrera dig med din gamertag och sätt upp dig på väntelistan! Om du gillar Fifa 09 och är en aktiv spelare så kommer du absolut inte att ångra dig.

 

Allt är förstås helt gratis.

 

Mvh,

 

Haydn1732

Endret av Haydn1732
Lenke til kommentar
Melder meg på jeg, virker morsomt. Håper flere blir med i en eventuell ny liga.

 

Du är välkommen TomHel! Ju fler det kommer, desto större chans att öppna en ny liga. Vi har en omröstning just nu vilken liga det ska bli, gå till forumet Elite Fifa Chat och rösta.

 

Det är ju mest spelare från England på sidan, så English League One leder just nu...

Lenke til kommentar
Details include a major goalkeeper overhaul. Overall keeper intelligence has improved. Gone are the half-line kick-off goals. The keeper now has the abilities to get down low on low, hard shots, and to tip or punch chipped shots. He also has the ability to dive, get up and still react to another shot on goal. Overall keeper movement is much more fluid.

 

Hallelujah! Virker som om dette blir et vanskeligere spill i grunn. Det står at når man er i forsvar, hjelper det ikke lenger å bare holde inne stående taklings knappen. Noe som er greit for min del. Trenger en utfordring.

Lenke til kommentar

Vi får se hvordan det blir. Liker i hvertfall ideen at vi kan ta "Quick freekicks", at vi slipper den lille videoen der dommeren gir en spiller gult kort og alle spillerene får løpt tilbake i posisjon, mens vi skal ta et lite frispark. Nå skal visst dommeren bare gi spillerene et kort så kan du velge om du vil ta quick freekick eller god gammeldags. Slik jeg forstod det :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Tråden kommer sansynligvis til å dø ut om en uke, men værsågod.

 

Jeg interesserer meg.

Ja, jeg også.

 

Noen som er med idag, fra nå til midnatt?

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...