Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Tre poster med like lite mening. Jeg merket ingenting. Laster ned på en 1mbps, men trodde det gitt bra siden det ikke lagget, og lagg er vel likt for begge?

 

Ble 5-1, jeg spilte bais, rett og slett, men fikk dreisen på det utover i kampen. Bomma jo x5 alene med keeper i første omgang. Abidal utvist etter 30min også (jada, jeg fortjente det).

 

Du vil vel ha en laggfri omkamp da?

Lenke til kommentar
Tre poster med like lite mening. Jeg merket ingenting. Laster ned på en 1mbps, men trodde det gitt bra siden det ikke lagget, og lagg er vel likt for begge?

 

Ble 5-1, jeg spilte bais, rett og slett, men fikk dreisen på det utover i kampen. Bomma jo x5 alene med keeper i første omgang. Abidal utvist etter 30min også (jada, jeg fortjente det).

 

Du vil vel ha en laggfri omkamp da?

Husk at du ikke merker at opplastingen din er nedsatt.

 

Uansett skal jeg dusje og hoppe til køys nu. Vi får prøve igjen en annen gang :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

65 min spilt og Points har ikke hatt et skudd på mål :D Nå bruker han 2 min på å lage ny taktikk. Er 3-0 btw. 9-0 i shots og 8-0 i on target. Jeg er elendig til å avslutte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ble "bare" 5-0 da. Shots on target 11-0, det sier sitt. Tror ikke han tok det så tungt, siden tapet var forventet. Lykke til Raste, du trenger det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Feriefotball altså :love:

 

Kontrolleringa di endte opp i kynisk pasningsspill. Begge to er like dårlige idag, jeg hadde et par utenfor. Ballet starter etter selvmål av Rio, mer sier jeg ikke om det. Ingen fortjente å vinne, så det var jo greit.

 

Er btw feigt å bruke statsen når kampen "bare" ender 2-1 :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

If so, så hever du deg ikke akkurat over det latterlige nivået mitt.

 

Jeg brukte stats i en kamp, for å hevise til at du hadde 0 skudd, 0 på mål, 0 sjanser, you name it. Om du presterer det samme, go ahead.

Lenke til kommentar

Sorry folkens, men må bare spørre. Gjør dere annet enn å spille fifa mot hverandre, før dere flyger rett inn hit til denne tråden for å disse hverandre? Greit å spille fifa, men det dere driver med her inne er så lavmål. Hvem interesserer seg for hvor mange skudd en eller annen fikk? Way to go.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...