Raste Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Første kamp, Raste vs edge 3-1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Leda 1-0 til pause, døde helt ut i 2 omgang.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Leda 1-0 til pause, døde helt ut i 2 omgang.. Vel, nå var det sånn at jeg hadde flere skudd på mål enn deg i første, men tror nok du døde enda mere i 2.omg som jeg utnyttet. Leder forresten 5-1 til første omg mot deg Kampen endte 5-1, men var utrolig ræva 2.omg av meg. Bommet på flere store sjanser. Endret 2. juni 2009 av Raste Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Leda 1-0 til pause, døde helt ut i 2 omgang.. Vel, nå var det sånn at jeg hadde flere skudd på mål enn deg i første, men tror nok du døde enda mere i 2.omg som jeg utnyttet. Leder forresten 5-1 til første omg mot deg 5-1 til slutt og :-) Endret 2. juni 2009 av edge Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Jepp, elendig 2.omg av meg Haha, mulig. Det funker i allefall Nå vant jeg 3-1. Gutten fikk et trøstemål på slutten der. Fin scoring av han Endret 2. juni 2009 av Raste Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Realt flaksmål det siste av deg der(Carrick) Men ellers får man vel si at du fortjente det. Skal spise litt nå, så slår jeg deg i kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 edge, legg til tomhel, så skal vi spille idag eller i morgen. Hvem er best av deg og Raste? Spør siden jeg har grei kontroll på han, +15 elns i målstats på tre kamper. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Realt flaksmål det siste av deg der(Carrick) Men ellers får man vel si at du fortjente det. Skal spise litt nå, så slår jeg deg i kveld Hehe, kan innrømme at det var flaksemål, men gjorde seg opp etter jeg skjøt med Berbatov eller Ronaldo i tverliggern alene mot keeperen, hadde vel to sånne episoder. Ser frem til kampene i kveld TomHel, jeg har vunnet mot han de tre gangene jeg har spilt, men hvem som er best. Det får du spørre han om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Fint, jeg har lyst å spille litt på autopilot. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Syns nesten det er litt slemt å skrive det, men på en annen side, dett kan ikke være unevnt: Points 16 - 0 Raste Endret 2. juni 2009 av Points Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Den bør svi litt ja. Gleder meg dog til forklaringen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Syns nesten det er litt slemt å skrive det, men på en annen side, dett kan ikke være unevnt: Points 16 - 0 Raste Hehe, ga opp etter 5-0. Du fikk noe sinnsykt trøkk på kampen fra starten av og det slo meg ut. Du skal vel ikke nevne at noen var selvmål og jeg ga deg noen? Uansett, det var min feil og it's the same shitt. Forresten, var det ikke 15-0 a? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Hehe. "Noen" selvmål? Det var ett, ett selvmål. Og du ga ikke opp etter 5-0. Når det sto 8-0 til pause hadde du spilt ordentlig frem til da. Ja, i 2. omgangen ble det kanskje litt useriøst til tider, men du prøvde fortsatt fremover på banen og 16-0 var fortjent. Det var grov rompeknulling. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Skal vi ta kveldskampen da, raste. 8 minutter halvdeler? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Hehe. "Noen" selvmål? Det var ett, ett selvmål. Og du ga ikke opp etter 5-0. Når det sto 8-0 til pause hadde du spilt ordentlig frem til da. Ja, i 2. omgangen ble det kanskje litt useriøst til tider, men du prøvde fortsatt fremover på banen og 16-0 var fortjent. Det var grov rompeknulling. Haha, var det et? I såfall ga jeg deg mange scoringer og det vet du Hadde nok tapt uansett, men jeg ga opp på 5-0 siden jeg ikke hadde sjans. Det var vel flere selvmål, i allefall 2-3. En med VDS, Vidic. Endret 2. juni 2009 av Raste Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Syns nesten det er litt slemt å skrive det, men på en annen side, dett kan ikke være unevnt: Points 16 - 0 Raste Hehe, ga opp etter 5-0. Du fikk noe sinnsykt trøkk på kampen fra starten av og det slo meg ut. Du skal vel ikke nevne at noen var selvmål og jeg ga deg noen? Uansett, det var min feil og it's the same shitt. Forresten, var det ikke 15-0 a? Det der er sykt. Trodde ikke noen skulle greie det, selv mot Raste Men er nok et engangstilfelle det der, Points DING!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mulig, men en ting som stemmer er at Points er 10x bedre i Fifa med alkohol i kroppen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Ny kamp nå, jeg leder 3-0 etter 20 min, så quitter Raste og gidder ikke mer fordi han har en utvist. Mulig, men en ting som stemmer er at Points er 10x bedre i Fifa med alkohol i kroppen Haha. Du har faen meg rett ass. Champagnefylla er sykt passende til FIFA. Endret 2. juni 2009 av Points Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå