Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Vel 3-1 står uansett i mitt favør. Jeg visste med engang når du sa at vi avgjør det på denne kampen, og det blir for dumt. Jeg vant flere enn deg, og eide deg i alle. Deal with it. Kan vel si at du hadde 30 min av kampen da du fikk den scoringen :)

3-1 i ditt favør? Hvorfor i all verden teller du med dine 3 på rad samt min siste, og ikke kampene jeg vant før det igjen? Morsomt. :)

 

Men ikke noe å krangle på, Raste. Du er dagens store taper, jeg er dagens store vinner. Thats life.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Tar jeg feil om jeg tror Points hovedsaklig bare er United eller Portugal?

Du imponerer igjen, daniel. Har du forresten Lotto-tallene for denne uken?

Jepp. Men er såppas gnien at jeg ikke deler med andre.

Han er ikke Portugal engang.
Lenke til kommentar
Vel 3-1 står uansett i mitt favør. Jeg visste med engang når du sa at vi avgjør det på denne kampen, og det blir for dumt. Jeg vant flere enn deg, og eide deg i alle. Deal with it. Kan vel si at du hadde 30 min av kampen da du fikk den scoringen :)

3-1 i ditt favør? Hvorfor i all verden teller du med dine 3 på rad samt min siste, og ikke kampene jeg vant før det igjen? Morsomt. :)

 

Men ikke noe å krangle på, Raste. Du er dagens store taper, jeg er dagens store vinner. Thats life.

3-1 i mitt favør på den dagen, eller stemmer ikke det? Skal du ljuge på det også? :)

 

Du vet godt at du tapte flere den dagen og jeg vant flere, jeg var bedre enn deg. Deal with it and that's life osm du sier :)

Lenke til kommentar

Nømmen, var så gull at du vant den siste, ledet 2-0 og så vinner du 3-2 på gull. Scorte jo fanken meg selvmål med Hargreaves.

 

Den første kampen din var fortjent, men den kampen var jevn med få sjanser fra begge lag.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Jeg glemte helt å aktivere Adidas Live Season på xbox, manualen er kastet så finner ikke koden min for gratis heller.

 

Eneste som irriterer meg nå, selv om adidas live season er avsluttet er at f.eks liverpool så har Torres 95 hos kompisen min fortsatt, mens hos meg har han stusslige 88.

 

Utrolig rart at han får slike fordeler, men ikke jeg ?

Tips til hva jeg kan gjøre ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Ligger ikke der lenger for salgs :)

Det virker logisk ja, sesongen er jo over når jeg tenker meg om :)

 

Så om man bruker trialkoden nå, så har man den siste oppdateringa resten av sommeren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...