banansplitt™ Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Vel 3-1 står uansett i mitt favør. Jeg visste med engang når du sa at vi avgjør det på denne kampen, og det blir for dumt. Jeg vant flere enn deg, og eide deg i alle. Deal with it. Kan vel si at du hadde 30 min av kampen da du fikk den scoringen 3-1 i ditt favør? Hvorfor i all verden teller du med dine 3 på rad samt min siste, og ikke kampene jeg vant før det igjen? Morsomt. Men ikke noe å krangle på, Raste. Du er dagens store taper, jeg er dagens store vinner. Thats life. Endret 1. juni 2009 av Points Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tar jeg feil om jeg tror Points hovedsaklig bare er United eller Portugal? Du imponerer igjen, daniel. Har du forresten Lotto-tallene for denne uken? Jepp. Men er såppas gnien at jeg ikke deler med andre. Han er ikke Portugal engang. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Kun 3 dager igjen til offisiell informasjon om Fifa 10 http://fifa.easports.com/enNO/home.action Wohoo Er vel snart på tide å lage en egen Fifa 10 tråd for de som orker å holde en slik tråd vedlike. Endret 2. juni 2009 av Solsviken Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vel 3-1 står uansett i mitt favør. Jeg visste med engang når du sa at vi avgjør det på denne kampen, og det blir for dumt. Jeg vant flere enn deg, og eide deg i alle. Deal with it. Kan vel si at du hadde 30 min av kampen da du fikk den scoringen 3-1 i ditt favør? Hvorfor i all verden teller du med dine 3 på rad samt min siste, og ikke kampene jeg vant før det igjen? Morsomt. Men ikke noe å krangle på, Raste. Du er dagens store taper, jeg er dagens store vinner. Thats life. 3-1 i mitt favør på den dagen, eller stemmer ikke det? Skal du ljuge på det også? Du vet godt at du tapte flere den dagen og jeg vant flere, jeg var bedre enn deg. Deal with it and that's life osm du sier Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Driter da i hva du vant vant og ikke vant. Jeg vant grand finale, du er taperen, jeg er vinneren. Og slutt å bare slenge påstander du har akkurat har fått rett tilbake. Seriøst, finn på noe eget. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er du hjemme atm? Ta en kjapp kamp før jeg drar til skolen? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Ingenting er som å kontrollere inn et par megaenkle seiere mot Raste på morgenkvisten. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Nømmen, var så gull at du vant den siste, ledet 2-0 og så vinner du 3-2 på gull. Scorte jo fanken meg selvmål med Hargreaves. Den første kampen din var fortjent, men den kampen var jevn med få sjanser fra begge lag. Endret 2. juni 2009 av Raste Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Som jeg sa til deg på msn; selv om de i tour de france lar noen ta "ledelsen" tidlig (les: gå i brudd), så hentes det enkelt og kontrollert inn igjen senere. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tour de France er ikke fotball Points, det er sykkling om du ikke vet det Fifa= Fotball. To forskjellige ting lille gutt Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Og så? Eksempelet er fortsatt utmerket. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg glemte helt å aktivere Adidas Live Season på xbox, manualen er kastet så finner ikke koden min for gratis heller. Eneste som irriterer meg nå, selv om adidas live season er avsluttet er at f.eks liverpool så har Torres 95 hos kompisen min fortsatt, mens hos meg har han stusslige 88. Utrolig rart at han får slike fordeler, men ikke jeg ? Tips til hva jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kjøpe Adidas Live Season? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ligger ikke der lenger for salgs Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ta ned alle skillsene hannes på keeper, og kjør de på angrepsting. Han vil ikke gå opp i overall, men bli bedre. Det er feigt da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ligger ikke der lenger for salgs Det virker logisk ja, sesongen er jo over når jeg tenker meg om Så om man bruker trialkoden nå, så har man den siste oppdateringa resten av sommeren? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen som er med på et par fifa kamper seinere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Etter fotballtrening 18:30 - 20:00. Hva med ni? Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen som joiner en kamp eller to nå? 360, GT: Marcelius91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå