Gjest medlem-140898 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Noen som gidder å spille litt fifa om 20 min eller no? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvor mange ganger har du slått TomHel da, Raste? I forhold til hvor mange ganger han har slått deg? Det har da ikke noe med saken å gjøre når vi spiller på lag med 2vs2 og når han ødelegger med vilje og går ut med keeperen og ikke sentrer. Hvorfor skal du komme med ting som ikke har noe med saken å gjøre? Merk at dere leda 3-0 etter 5min, og det var IKKE tilfeldig. 2-2 kan man vel si. Good niight. Vel, det var pga dere quittet den første kampen fordi dere valgte feil lag (Shitty) og vi ledet da 2-0 og da sa Points at vi kunne beholde de 2 scoringene våre i neste kamp, og du var jo den som bidro med å tabbe deg ut på 3-0 scoringen om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Åja, det forklarer jo alt, ble skrevet mens jeg var disconnected fra msn. Var sikker på at han bare kødda, derfor spilte jeg også useriøst. My mistake Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Ahaha. Det forklarer det horrible spillet ditt, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Lukter jeg ironi? Det var en smule motløst når du bruker de første 10 på å absolutt scorer selvmål mens jeg prøver å avverge. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Åja, det forklarer jo alt, ble skrevet mens jeg var disconnected fra msn. Var sikker på at han bare kødda, derfor spilte jeg også useriøst. My mistake Hehe, du får fikse nettet/msn/pcen din så du ikke trenger å bli disconnected hver 5.min Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Nei det var ikke ironisk. Men når du kødda det til helt for jævelig i forsvar et par ganger, så begynner man jo å lure. Endret 1. juni 2009 av Points Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Sikkert msn som er problemet, skal prøve en eldre versjon. Spille mer i kveld? / nå. Er ikke min feil at ingen svarer, og jeg på trippelposte. Points 1 - 5 TomHel Utd-Bayern. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Gratulerer TomHel med sine 15 minutes of fame. Men greit å komme ned på jorda igjen etter en god gamaldags valdtekt, eller hur? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Du vann 3-0, tar en god gammeldags... Mål 1: Etter 2min så kommer du alene med keeper etter frispark, totalt random. Mål 2: Jeg prøver å sentre ballen mot siden, men mannen rundt straffemerket vil heller sentre mot keeper, og da blir den snappet av Ronaldo. Mål 3: Greit nok Når skal du lære at Fifa er mer enn Ronaldo i bakrom? 451'en virka jo dårlig Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Er vel du som må lære etter enda en ny valdtekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Valdtekta di endte vel 10-7 eller noe i shots, tror du hadde et mer i shots on target, det oppsummerer kampen; du traff innenfor stengene, imotsetning til meg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Lekte litt med Points nå 4-2 til meg. Lekestue i førsteomgang, hadde ikke sjans. Ble så svimmel at han ikke greide noe mere før han fikk kjeft i pausen. 2omg ble litt mere jevn, men kan si at jeg hadde full kontroll. Han produserte en stor sjanse en gang, men som jeg sa hadde jeg full kontroll. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Jeg produserte én stor sjanse men jeg fikk 2 mål samt kjørte hele 2. omgang med haugevis av sjanser på tampen uten resultat? Men gratulerer. Skjønner godt at du vil ha dine 15 minutes of fame etter seier mot meg. Endret 1. juni 2009 av Points Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Always de 15 minutes of fame mot hver av en du taper mot. Forrige gang var det mot TomHel, og nå er det meg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Du kjørte da ikke 2.omg da Points? Så du ikke hvordan jeg herjet med Rooney på kanten og gjorde din back svimmel? edit. fitte dobbelpost. Endret 1. juni 2009 av Raste Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Du kjørte da ikke 2.omg da Points? Så du ikke hvordan jeg herjet med Rooney på kanten og gjorde din back svimmel? edit. fitte dobbelpost. Du var de med blå drakter. Det var jeg som hadde de røde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tar jeg feil om jeg tror Points hovedsaklig bare er United eller Portugal? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Tar jeg feil om jeg tror Points hovedsaklig bare er United eller Portugal? Du imponerer igjen, daniel. Har du forresten Lotto-tallene for denne uken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå