Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange ganger har du slått TomHel da, Raste? I forhold til hvor mange ganger han har slått deg?

Det har da ikke noe med saken å gjøre når vi spiller på lag med 2vs2 og når han ødelegger med vilje og går ut med keeperen og ikke sentrer.

Hvorfor skal du komme med ting som ikke har noe med saken å gjøre?

 

 

 

Merk at dere leda 3-0 etter 5min, og det var IKKE tilfeldig. 2-2 kan man vel si.

 

Good niight.

Vel, det var pga dere quittet den første kampen fordi dere valgte feil lag (Shitty) og vi ledet da 2-0 og da sa Points at vi kunne beholde de 2 scoringene våre i neste kamp, og du var jo den som bidro med å tabbe deg ut på 3-0 scoringen om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Åja, det forklarer jo alt, ble skrevet mens jeg var disconnected fra msn. Var sikker på at han bare kødda, derfor spilte jeg også useriøst. My mistake :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Lukter jeg ironi? Det var en smule motløst når du bruker de første 10 på å absolutt scorer selvmål mens jeg prøver å avverge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Sikkert msn som er problemet, skal prøve en eldre versjon.

 

Spille mer i kveld? / nå.

 

Er ikke min feil at ingen svarer, og jeg på trippelposte.

 

Points 1 - 5 TomHel Utd-Bayern.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Du vann 3-0, tar en god gammeldags...

 

Mål 1: Etter 2min så kommer du alene med keeper etter frispark, totalt random.

Mål 2: Jeg prøver å sentre ballen mot siden, men mannen rundt straffemerket vil heller sentre mot keeper, og da blir den snappet av Ronaldo.

Mål 3: Greit nok

 

Når skal du lære at Fifa er mer enn Ronaldo i bakrom? 451'en virka jo dårlig :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Valdtekta di endte vel 10-7 eller noe i shots, tror du hadde et mer i shots on target, det oppsummerer kampen; du traff innenfor stengene, imotsetning til meg.

Lenke til kommentar

Lekte litt med Points nå 4-2 til meg. Lekestue i førsteomgang, hadde ikke sjans. Ble så svimmel at han ikke greide noe mere før han fikk kjeft i pausen. 2omg ble litt mere jevn, men kan si at jeg hadde full kontroll. Han produserte en stor sjanse en gang, men som jeg sa hadde jeg full kontroll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...