Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tc, siden du er så jævlig god: hvilken rank er du?

(har sett etter deg top 100 i Norge før, men så deg ikke der ... Ikke akkurat vanskelig å komme inn på den lista heller så -så- forbanna god kan du vel ikke være)

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Jeg sluttet så spille ranked kamper etter ca. desember/januar, men var en gang ranket topp 3000 i verden når jeg spilte veldig, veldig mye.

EDIT: Er absolutt ikke helt syk/jævlig god lenger, bare spiller supercupen her på forumet og av og til når jeg får besøk osv. Noen ganger mot Points, Raste, Wisbatov osv. her.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ja, hva skal vi si? Raste er stor i kjeften, det vet vel alle, men så skal vi se hva han er god for da. Prologen går ut på at han spiller noen kamper mot Points, de kampene skal jeg ikke uttale meg som, siden jeg BARE baserer meg på FAKTA. Såvidt meg bekjent så vant vel Raste et par kamper, men that's it. Han vil nok skryte av disse kampene i det uendelige, siden det ikke blir så mye på stakkaren (hverken den ene eller andre veien). Men så over til poenget, eller kanskje jeg skal si problemet. I lang, lang tid har det gått et rykte om at jeg suger i Fifa. Nei, det bryr meg langt oppover endetarmen, men mer irriterer det meg at Raste har underbygd disse grunnløse teoriene uten noe grunnlag. Jeg har nå bevist stabilitet mot Points, og vi er vel ca jevngode. Jeg har ingen planer om å lage avsnitt, det er bare å gjøre dette unødvendig lett å lese. Videre så skaffer Raste som sagt seg xbox, og vi gjør klar for 1. kamp. Såklart er jeg spent, selv om det ikke er noe særs forventingspress. Kampen går vel litt bedre enn forventet, selv om jeg var sikker på seieren, etter velvalgte ord fra Points sin side. Forklaring på de begrederlige resultatene mot han. Første beskyldning mens vi spiller, er at jeg spiller feigt. Jeg skjønner at det vanskelig å utdype så mye under kamp, men etter tre forsøk etterpå, så gidde jeg opp. Kampen endte 8-0, og da hadde jeg vært rimelig snill i mange situasjoner, + brent straffespark. Raste hadde naturligvis en unnskyldning for hvert eneste mål, eller i hvertfall brorparten. 8-0 er vel et greit resultat i seg selv. Jeg legger til at shots on target er 17-2, og får etter en stund slengt tilbake at Raste hadde vunnet mot Points, selv om resultatet ble 3-1 til Points. Hvorfor? Jo, fordi Raste "vant" 10-6 i shots on target. Og det oppsummerer egentlig det hele. Skal vi gå i gjennom hva Raste kom med i gjennom kampen, noenlunde kronologisk. 1. målet: "Nei, bare varmer opp, han er en utrolig feig spiller". Konklusjonen etter under 10min var at jeg er en feig spiller. Søtt. Tviler på at andre kan bekrefte den teorien. 3-0 etter noe å 20: "Han har så jævla flaks". Raste ber om rematch, men jeg vil heller se hvor mye jeg kan knuse han i første kamp. Unnskyldningen var naturligvis formasjonen. Han skulle jo prøve ny formasjon i neste kamp, og den kommer vi tilbake til. Jeg er en apekatt, fordi jeg scorte mål nr 4 mens han skrev noe på msn. En gang i andre omgang får jeg høre at jeg suger som alle sier, og at det var utrlig flaut, noe jeg er enig i. "trenger bare å vite hvordan feig han er og hvordan han spiller", kommer i etterkant, noenlunde ordrett. Drar det opp igjen, uten å forklare mer. Etter litt "diskusjon", så blir det omkamp, og igjen har Raste (litt) for god tro på seg selv. Det går jo som det må gå, 1-0 etter cirka 1 min, og etter det baller det på seg. 4-0 etter rundt halvtimen, og han quitter. Jada, i andre kampen så quitter han. Ble vel aldri noen "unnskyldning", men grunnen var at han skulle spille med Points. Nuvel. Den nye konklusjonen, er at Raste går for en lett seier mot Points, og da tar han meg siden Points vant 7-0 (!!!), gidder ikke gå mer innpå det, av samme grunn som mange andre av storseieren mot Points, om det rakner, så gidder vi ikke tette så mye mot hverandre. Husker ikke hvordan det endte, men jeg mener å huske at Points vant. I mellomtiden får jeg div trusler og blir oppfordret til å møte han face 2 face. Mer skal jeg ikke gå inn på det. Det ble ny kamp, og sikkert ny formasjon, ikke vet jeg. Det virket vel bedre, han scorer sitt første mål mot meg, og innbyrdes målforskjell er "bare" 18(eller 17, hukommelsen svikter)-2. Han henger faktisk brukbart med i 1., fryktelig å se på av meg. Eto'o blir stoppet gang på gang. Jeg skifter spillestil i andre, og går konsekvent ut med Messi og Henry som target-menn. Det virker naturligvis, og sluttresultatet ble 5 eller -2, etter et langskudd fra Ronaldo som lurte seg under keeper. Morsomme kamper, trenger ikke konse så jævlig. Etter en stund går alt på auto. Raste påstår fremdeles at han hadde 1. omgang, men etter 5-2 reduseringen så sier han at det var et trøstemål. Hva som skjer lurer alle på? Har han gitt opp planen om å vinne kampen? Eller kanskje han begynner å bli soft. Dette var ikke Raste vi kjenner. Fortsettelse følger neste gang vi spiller. Hva med nå, raste? Major loss for Raste, han ble grundig slått av smågutten, ja ikke tatt ut i fra min munn, Tomhel. Hva skal man si? Innspill? Nei, tenkte meg det. Gratuler meg med å ha brukt en time på dette drittinnlegget.

Your day will come, det er jeg sikker på. Du er god nok ihvertfall. TomHel, Raste og Points derimot. Easy knusing.

Unfair, vi har ikke spilt på måneder.

Lenke til kommentar

TC47, vi har så spilt 09 sammen. Er svært få ganger, kanskje et par ganger :p

Vel, siden du er frekk mot meg Hellen, så ber jeg møte meg face to face om det er så ille at du går mere personlig enn Fifa. Du og Torstein har hakket på meg i hele kveld/natt.

Points fikk kun 4 eller 5 på rad til jeg slo han 6-1. Digg var det etter mange sure tap mot han og Tomhel.

Liker heller ikke at du juger, og at du nevner div. trusler? Det er du som er frekk, og du må møte med sannheten :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Miste respekten for tc47 etter innlegget hans. :p

Og Raste: Du scorte 6 mål, her følger en forklaring på hvorfor:

1. målet ditt: Glapp kontrollen

2. målet ditt: Rosa elefant i taket

3. målet ditt: Fulgte ikke med

4. målet ditt: Lot deg score

5. målet ditt: Skulle teste noe

6. målet ditt: Skrev på MSN

Lenke til kommentar

Hahaha.

Ute og ror, eller? :D

Lenke til kommentar

Haha, sorry da Points, men sant er sant. :p

Hahahahaha, Raste-innlegg til tusen. :D

Lenke til kommentar

Klassiker at Raste truer med å banke opp den som skriver noe om hvordan han er. Og har vi hakket ned på deg i hele kveld? Please. Du bruker en hver anledning på hver dødball til å skrive på msn: "Faen jeg burde ha satt den sjansen, ass" når det er et skudd fra 16. meteren. Så sier vi: "Ja, det er jo dritlett å score utenfor 16", så svarer du med: "Faen du er så stygg, faen faen faenfaen, jeg skal banke deg, gi meg nr ditt. grrr".

Ikke vondt ment.

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...