Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Haha. Genialt. Det du finner der er jo ingenting. Se litt på de utrolige unnskyldningene du kommer opp med. For å forklare mine som du kaller "unnskyldninger" (lol):

1. Du kliner ballen til helvete hver gang du leder mot slutten for å drøye ut tid.

2. Hvordan i all verden kan det kalles en unnskyldning? Du scorte 3 og etter det eide jeg, fact.

3. Hahaha. Kaller du DET en unnskyldning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha. Genialt. Det du finner der er jo ingenting. Se litt på de utrolige unnskyldningene du kommer opp med. For å forklare mine som du kaller "unnskyldninger" (lol):

1. Du kliner ballen til helvete hver gang du leder mot slutten for å drøye ut tid.

2. Hvordan i all verden kan det kalles en unnskyldning? Du scorte 3 og etter det eide jeg, fact.

Det du har gjort er å ha tatt vår samtale helt ut av sammenheng, og på den måten ser det helt annerledes ut.

Du eide ikke den kampen jeg vant, deal with it :)

Nå skal vel ikke du snakke om sammenheng da du klipper og limer sitater fra meg på msn slik du vil og presenterer det som noe helt annet enn det er.

Du gjør jo akkurat det samme :)

Lenke til kommentar

Det du har gjort er å ha tatt vår samtale helt ut av sammenheng, og på den måten ser det helt annerledes ut.

Du eide ikke den kampen jeg vant, deal with it :)

Nå skal vel ikke du snakke om sammenheng da du klipper og limer sitater fra meg på msn slik du vil og presenterer det som noe helt annet enn det er.

Du gjør jo akkurat det samme :)

Okey presenter sitatene jeg hadde fra deg slik du mener det egentlig er da, gleder meg! :)

Endret av Points
Lenke til kommentar

Ja, jeg limer inn sitater av idiotiske unnskyldninger du kommer med. Hvordan du vil ha det til at jeg tar det ut av sammenhengen og klipper og limer slik jeg vil aner jeg ikke. Og det du kom med var jo ingenting. Hvis du absolutt mener jeg tar sitatene ut av sammenhengen, så får du bevise det selv i hvilken sammenheng du kom med de sitatene.

Lenke til kommentar

Gratulerer, hadde nok ikke vunnet noen av dem. Tar litt tid å bli varm i trøya vettu :)

Den siste kampen ga jeg i allefall deg 5 scoringer.

4 av dem mens jeg trillet ball i forsvar, mens en eller to av dem kom av forsvarsfeil fra meg.

Lenke til kommentar

Du "ga" meg scoringer faktisk. Jeg ledet 5-0 etter vanlig spill før du brukte opp hele 2. omgangen på å trille ball i forsvar for å slippe ydmykelsen av 2-sifret mot deg. Jeg greide å snappe ballen én gang før du felte meg og jeg fikk straffe. En annen gang snappet jeg ballen og fikk corner som jeg puttet på. Det siste målet var derimot litt billig ja. Men at du "ga" meg scoringer? Haha. Hadde ikke du trillet ball i forsvar og latt meg ha ballen noe ville jeg ha scoret 2-sifret.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Ok, har et lite problem her..

I karrieremodus, så er jeg i min 5. sesong nå på den ene saven, og etter å ha spilt en kamp mot Aston Villa så skal den simulere som vanlig, og da fryser den på 60%. Så restarta jeg konsollen og prøvde og ikke spille kampen, bare simulere, og da fryses den på 60 % da og. Dette har hendt meg før og, på en annen save i andre sesong der.. Men vil veldig gjerne ikke miste denne saven, er det i det hele tatt noe man kan gjøre? Noen som har vært borti dette før?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Consistency is overrated.

Vet ikke hva det er, men har jekka han nedpå, 1. gang ever med italia og 3-0 elns.

Vant 6-0 mot raste, 17-2 i goals on target, bare å vente på hva han har å si :)

Mener at det ble 8-0, tror jeg, roter litt nå :)

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ny kamp, raste er sikker på at jeg suger vilt, og kun har flaks. Han quitter etter noe å 30min på 4-0 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...