Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Nei, og jeg skjønner at det er flaut, siden alle tror at du "eier" meg. Men sånn er livet, du kommer nok over det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Points er skikkelig koselig, spesielt når han er gretten Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Disse diskusjonene er grunnen til at jeg leser Fifa-tråden selv om jeg bare har prøvd det en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Disse diskusjonene er grunnen til at jeg leser Fifa-tråden selv om jeg bare har prøvd det en gang. Dette er barnemat i forhold til Raste-Mr.SS-diskusjonene som holdt på av og til. Latterlig lavt nivå, selv om jeg ikke skryter over dette heller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ah, shit, det var tider. Raste som faktisk trodde han hadde sjans mot SS. Lolololol. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jepp, har lest de også. God underholdning sent på kvelden når kvalitetsfilteret for hva jeg gidder å bruke tid på eller ikke er avslått. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ja, det var vanskelig å ikke smile når de holdt på. Morsomt med slike diskusjoner. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Vet jeg har hatt en ræva periode mot deg, men du har uansett ikke bedre enn 50% uttelling ca. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ah, shit, det var tider. Raste som faktisk trodde han hadde sjans mot SS. Lolololol. Vel, vant mot han da flere ganger i ettertid. Vi ble vel mere jevngode til slutt. Points hadde 8 strake mot meg til jeg fikk tre strake nå, men så tapte jeg sist kamp nå mot Points. Det var greit tap det, men resultatet løy litt 3-0. Uansett, artig å spille mot Points og i allefall når man vinner over han Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 3 ganger på rad slo du Points? Må nok snakke litt personlig med Points nå.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Resultatet lyver? Det kalles effektiv fotball på halv maskin. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 3 ganger på rad ja, men herregud. Han hadde 8 strake mot meg da. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 3 ganger på rad slo du Points? Må nok snakke litt personlig med Points nå.. Jeg tok han 8 ganger på rad. Må la stakkaren få slippe til litt innimellom. Ikke ødelegge det lille snevet av selvtillit han har igjen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ah, så det var taktisk. Visste det var noe mer som jeg ikke klarte å tenke på før. Godkjent. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Vel vel, jeg begynte i allefall ikke å grine over tapene som du gjorde Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg melder meg ut, godnatt, gleder meg til i morgen, sikkert mue bra lesestoff. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Hehe, grine over tapene? Okey her er unnskyldningene du har klart å koke opp disse 2 dagene jeg har spilt mot deg: Trøtt Jeg har vært våken 2 døgn nå, ingenting som hindrer meg fra klassefotball. Gadd ikke mer straffekonk så la en dårlig straffe med vilje Raste sier:Kunne ha scort med Tevez på det 5 straffa men prøvde en litt for lekkerbisk der Flaks "Spilte nesten ikke" Jeg leder 2-0, du har en utvist, og jeg kjører lekestue utpå der. Så quitter du og kommer med denne: Raste sier: Den siste hadde jeg vunnet men spilte nesten ikke edit: for å ikke glemme: "Du har spilt FIFA09 på xbox i 1 år, det er helt nytt for meg" Haha. Du har spilt i ett år på PS3. Det er nøyaktig samme spill og nøyaktig samme controll. Sikkert fler også. I tillegg kommer samme greia etter hver kamp: "ufortjent ass". Jeg sitter der som et spørsmålstegn etter å ha produsert så mange sjanser at det kan sammenlignes med grov voldtekt. Endret 29. mai 2009 av Points Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Vel, som jeg sa til deg så måtte jeg avbryte pga en viktig telefon. Første seier mot deg da jeg skulle ta en langpasning mot spissene og da blåste dommeren av. Points sier: haha klina ballen langt opp lol Points sier: du fikk 3 raske etter de eide jeg Vel, her var det vel da match facten var på min side og jeg hadde 10 skudd på mål og du hadde 6. Jeg vant, og jeg vil kalle det rettferdig seier. Plutselig kommer du med denne i løse luften og begynner på min fotballforståelse. Points sier: haha ok du så kanskje kampen, men mangler fotballforståelse Som du ser, så har du like mange dårlige unnskyldninger, selv har jeg innrømt at du har vunnet fortjent, men på en eller annen måte greier du ikke å få det inn Endret 29. mai 2009 av Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå