Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Disse diskusjonene er grunnen til at jeg leser Fifa-tråden selv om jeg bare har prøvd det en gang. :)

Dette er barnemat i forhold til Raste-Mr.SS-diskusjonene som holdt på av og til. Latterlig lavt nivå, selv om jeg ikke skryter over dette heller.

Lenke til kommentar
Ah, shit, det var tider. Raste som faktisk trodde han hadde sjans mot SS. Lolololol.

Vel, vant mot han da flere ganger i ettertid. Vi ble vel mere jevngode til slutt.

 

Points hadde 8 strake mot meg til jeg fikk tre strake nå, men så tapte jeg sist kamp nå mot Points. Det var greit tap det, men resultatet løy litt 3-0. Uansett, artig å spille mot Points og i allefall når man vinner over han :)

Lenke til kommentar

Hehe, grine over tapene? Okey her er unnskyldningene du har klart å koke opp disse 2 dagene jeg har spilt mot deg:

 

Trøtt

 

Jeg har vært våken 2 døgn nå, ingenting som hindrer meg fra klassefotball.

 

Gadd ikke mer straffekonk så la en dårlig straffe med vilje

 

Raste sier:

Kunne ha scort med Tevez på det 5 straffa

men prøvde en litt for lekkerbisk der

 

Flaks

 

 

"Spilte nesten ikke"

Jeg leder 2-0, du har en utvist, og jeg kjører lekestue utpå der. Så quitter du og kommer med denne:

Raste sier:

Den siste hadde jeg vunnet

men spilte nesten ikke

 

edit: for å ikke glemme:

 

"Du har spilt FIFA09 på xbox i 1 år, det er helt nytt for meg"

 

Haha. Du har spilt i ett år på PS3. Det er nøyaktig samme spill og nøyaktig samme controll.

 

Sikkert fler også. I tillegg kommer samme greia etter hver kamp: "ufortjent ass". Jeg sitter der som et spørsmålstegn etter å ha produsert så mange sjanser at det kan sammenlignes med grov voldtekt.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Vel, som jeg sa til deg så måtte jeg avbryte pga en viktig telefon.

 

 

Første seier mot deg da jeg skulle ta en langpasning mot spissene og da blåste dommeren av.

 

Points sier:

haha

klina ballen langt opp

lol

 

Points sier:

 

du fikk 3 raske

etter de eide jeg

 

 

Vel, her var det vel da match facten var på min side og jeg hadde 10 skudd på mål og du hadde 6. Jeg vant, og jeg vil kalle det rettferdig seier.

 

 

Plutselig kommer du med denne i løse luften og begynner på min fotballforståelse.

 

Points sier:

haha

ok du så kanskje kampen, men mangler fotballforståelse

 

 

Som du ser, så har du like mange dårlige unnskyldninger, selv har jeg innrømt at du har vunnet fortjent, men på en eller annen måte greier du ikke å få det inn :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...