Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
i den fjerde kampen kunne jeg ha vunnet på straffen da jeg bommet med Tevez etter å ha bare prøvd å ha chippet den i midten av mål. Dumt av meg

Det er da akkurat det samme om du legger den i midten eller til siden. Det er fortsatt laaangt mer enn 1 / 3 sjanse for at jeg redder den, så den kjøper jeg ikke.

 

:)

 

Har du slått meg i en kamp ellers (uten straffekonk.?) :D

Ja.

 

Hvis du tør, så er jeg selvfølgelig her for en kamp nå. :)

Endret av Points
Lenke til kommentar

2 glipper som mot Raste. Og selv om seierene var fortjente, lyver nok resultatene ørlite da jeg lå under med 1 mål i første kampen og kastet alle i angrep mot slutten og fikk 4 i mot meg. Samme i kamp nr. 2 bare at da lå jeg under med 2 og fikk kun 2 i mot meg etter alle i angrep.

 

Det var unnskyldningene for i dag.

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg spilte en 10 mot 10 kamp online i går kveld, Stoke - Atletico Madrid tapte så det sang og var direkte involvert i 3 av fire baklengsmål. Hadde til og med en "gjennombruddspassning" til Forlan var så stygg at gjorde at han plutselig hadde 40 meter rett fram til vårt mål som lå åpen som en låvedør (og med låvedør så mener jeg størrelsen på akershus fylke), heldigvis så bommet han :)

 

Spilte Danny Higginbottom på bak i fireren og var vel en av få i den fireren som faktisk prøvde å holde plassen min, men der var det faen meg ikke mye hjelp å på :)

Lenke til kommentar

Måtte jo avbryte den siste kampen, men du hadde helt sikkert vunnet den. Fikk en telefon og måtte avbryte.

Gratulerer med seierne, selv om det er mine første kamper på Fifa på X360 og du har spilt det i et år snart så skulle jo ikke forundre meg at du vant :)

 

Vi får se om det blir 10 på rad da vettu :)

Lenke til kommentar
Gratulerer med seierne, selv om det er mine første kamper på Fifa på X360 og du har spilt det i et år snart så skulle jo ikke forundre meg at du vant :)

Seriøst? FIFA09 er nøyaktig det samme på Xbox 360 som på PS3, og du har spilt FIFA09 på PS3 i et år. Absolutt dummeste unnskyldningen hittil. Som du sier; controlleren til Xbox er diggere, samt at knappene sitter nøyaktig samme steder. Da jeg var en helg på hytta med noen kompiser som var vant til PS3, tok det meg én kamp før jeg ble vant til det. Så jeg kjøper nok ikke den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg dater absolutt ikke andre gutter, men jeg blir nok med på noen kamper i kveld. Tipper jeg er hjemme rundt ni. Du klarte virkelig ikke å gjette at gamertagen var tomhel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...