LowBalls Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Game og Points. 360 eller PS3? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 De er 360. Game, I am dissapointed in you Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Skuddene på 09 suger jo balle. Enten går de over stadion, eller så går de mot mål i en hastighet på 0,68km/t. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ser på arsenal kampen, kan sikkert ta noen etter utd kampen Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Skuddene på 09 suger jo balle. Enten går de over stadion, eller så går de mot mål i en hastighet på 0,68km/t. Har du 360 så trykk den høyre skulderknappen når du skyter så skyter du med innsiden og skuddet blir mer kontrolert og du kan ta i mer uten at 9/10 går over stadion. Men er enig i at det er litt "badeball" Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Oi sorry Alex, stakk til kjøkkenet for å lage litt mat. Men ja, etter utd kampen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Morsom tråd. Noen som vet hvordan man får til finter ordentlig, føler det bare er random når man ruller med høyre stikke på ps3.. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Er klar til å spela kamp viss det er nokon som vil Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Neida det er kombinasjoner. Du kan jo prøve noen enkle: Når du lover nordover, trykk LT og med høyre sticken tar du ned 2 ganger. En annen ganske fancy, hocus pocus: Ned, rull den til venstre, rull over til høyre igjen. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tror jeg skaffer meg FIFA til PS3, men lurer litt på hvordan managermodusen er, er det slik at du kan kjøpe spillere og utvikle dem, eller er spillernes ferdigheter fastsatte? Litt detaljer om managermodusen hadde vært fint, et av salgspunktene for meg. Hvordan er internet spill på PS3, lite lag? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 lite lag online, du kan utvikle spillere i m. mode Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Noen med på 360 match nå? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 eller ps3 er på utover. Slo forøvrig Eivicious 7-0, Ronaldo scorte 5 på straffe og gjorde et mål på vanligvis og selvsagt scorte scholes Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 noen som vet om det går an å bruke 360 kontrollen på fifa 09 på pcen ? (kunne bruke den på bioshock, så lurer bare litt her) Lenke til kommentar
claes Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Jepp, en 360 kontroll funker fint med de aller fleste spill. Det funker på 07 0g 08 ihvertfall, så det burde funke fint på 09 Endret 5. oktober 2008 av Claes91 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Må si jeg begynner å bli grundig lei av pasningene nå, nesten halvparten av gangene (og det er ikke kødd en gang) sender jo spilleren ballen en helt annen retning enn dit jeg faktisk ber den om å gjøre. Sykt irriterende. Er det ikke noe sånn greier for at man kan stille inn hvor mye hjelp man skal få, har vel vært det tidligere? Mulig jeg har oversett det. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) noen som vet om det går an å bruke 360 kontrollen på fifa 09 på pcen ? (kunne bruke den på bioshock, så lurer bare litt her) Hvordan da? Skrur du bare på kontrolleren og så, vips, så styrer du med den? Funker det med CS:S også? Endret 5. oktober 2008 av Nasri8 Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 noen som vet om det går an å bruke 360 kontrollen på fifa 09 på pcen ? (kunne bruke den på bioshock, så lurer bare litt her) Hvordan da? Skrur du bare på kontrolleren og så, vips, så styrer du med den? Funker det med CS:S også? Jepp, funka sånn i demon ihvertfall. Kobet den til PC'n, så kom den opp i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå