Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skuddene på 09 suger jo balle. Enten går de over stadion, eller så går de mot mål i en hastighet på 0,68km/t.

Har du 360 så trykk den høyre skulderknappen når du skyter så skyter du med innsiden og skuddet blir mer kontrolert og du kan ta i mer uten at 9/10 går over stadion. Men er enig i at det er litt "badeball" :p

Lenke til kommentar

Tror jeg skaffer meg FIFA til PS3, men lurer litt på hvordan managermodusen er, er det slik at du kan kjøpe spillere og utvikle dem, eller er spillernes ferdigheter fastsatte? Litt detaljer om managermodusen hadde vært fint, et av salgspunktene for meg. Hvordan er internet spill på PS3, lite lag?

Lenke til kommentar

Må si jeg begynner å bli grundig lei av pasningene nå, nesten halvparten av gangene (og det er ikke kødd en gang) sender jo spilleren ballen en helt annen retning enn dit jeg faktisk ber den om å gjøre. Sykt irriterende. Er det ikke noe sånn greier for at man kan stille inn hvor mye hjelp man skal få, har vel vært det tidligere? Mulig jeg har oversett det. :hmm:

Lenke til kommentar
noen som vet om det går an å bruke 360 kontrollen på fifa 09 på pcen ? :D

(kunne bruke den på bioshock, så lurer bare litt her)

Hvordan da? Skrur du bare på kontrolleren og så, vips, så styrer du med den?

Funker det med CS:S også? :p

Endret av Nasri8
Lenke til kommentar
noen som vet om det går an å bruke 360 kontrollen på fifa 09 på pcen ? :D

(kunne bruke den på bioshock, så lurer bare litt her)

Hvordan da? Skrur du bare på kontrolleren og så, vips, så styrer du med den?

Funker det med CS:S også? :p

Jepp, funka sånn i demon ihvertfall. Kobet den til PC'n, så kom den opp i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...