Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakker om keepertabber, jeg og kompisen min fyrte opp PES09 til Xbox360 for første gang i går, og gikk rett løs på Top-Player kamp med oss to på lag mot maskinen..

 

Må helt ærlig innrømme at Pro Evolution Soccer serien har noen aspekter som jeg virkelig savner i FIFA09, deriblant en veldig god trenings-modus, dog savner jeg slik det var i PES2 osv hvor du hadde trening hvor du skulle drible mellom kjegler, få ballen innenfor sirkler osv .. osv, hvorfor i allverden har de fjernet de geniale tingene?

 

Men hvert fall, Pro Evolution Soccer har noen aspekter ved gameplayet som gjør spillet på noen måter bedre enn FIFA09 så fremt til du spiller flere på samme skjerm, online-modusen, be-a-pro / become a legend osv er ikke på langt nær like bra som i FIFA09, du savner lisensene osv.. Men du har en god editor modus, genial trenings-modus og selve gameplayet i kamper (så fremt til du spiller flere på samme skjermen og holder deg unna be-a-legend osv..) føles bedre enn FIFA09, til tross for manglende lisenser og ellers litt merkelige animasjoner.

 

 

Men tilbake til keepertabbene, jeg og kompisen min spilte PES09 i 4-5timer og iløpet av den tiden presterte Van Der Sar tre - fire av de største brølerne jeg har sett i noe fotballspill, var helt latterlig hvordan en ball kommer flyvende fra midtsirkelen hvor Van Der Sar skal legge seg ned og plukke opp ballen og prester å hoppe over hele ballen! Var flere helt sinnssvake situasjoner, som kanskje er litt i overkant av hva en kan kaller realistiske tabber, men mye humor skapte det hvert fall!

Lenke til kommentar

Snakker om syke ting i Fifa09. Har startet på en ny BAP-spiller i RBK. Utviklingen går fint og jeg får spille en kamp på førstelaget. Etter denne kampen blir jeg tatt ut til A-lags kamp for landslaget, mot Argentina. Og dette er uten å ha spilt en eneste B-lagslandskamp. Men ikke nok med det, jeg er nødt til å spille med nr. 69 på ryggen. :dontgetit:

 

Vant landskampen 1-0 med en assist og ble banens beste. Etter den kampen var det tilbake på reservelaget til RBK. :p

Lenke til kommentar

Spilte min første kamp online for noen minutter siden og rimlig frustert for å si det pent, tapte 2-0. Men første målet hans kom 3 sekunder etter at jeg hadde klint ballen i stolpen hans også kontret han i 1-0, også puttet han 2 minutter på overtid :(

 

Men var jo ikke noe urovekkene nivå på han jeg spilte i mot for å si det sånn, prøve mer etter United kampen er ferdig :)

Lenke til kommentar

Grattis Points, du var for god de siste kampene, i den fjerde kampen kunne jeg ha vunnet på straffen da jeg bommet med Tevez etter å ha bare prøvd å ha chippet den i midten av mål. Dumt av meg, men uansett, fornøyd med at jeg fikk to seiere i dag over deg Points. Det viser at du ikke er uslåelig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...