Raste Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Keeperen min gjør ofte feil for tiden, gjør ganske ligne Barthez når du sier det Tar tilbakespill og skal skyte den oppover, men den treffer heller motstanderen og så er han fri mot mål. Ganske irriterende, men har lært meg å ikke gjøre det så mye nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det er bare å lære seg hvor de vanligste feilene skjer, og unngå de så mye som mulig. Keeper gjør til tider feil, selv om du gjør alt rett, så det er egentlig bare å ikke bruke keeperen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Men er jo fryktelig rart at motstanderens keeper ikke gjør det samme. Si at de angriper jeg har sikkert 5-7 spillere bak ballen og plutselig så dukker keeperen opp ute på 30 meter for å jage ballen, er jo helt borte i natten. Spilte tre kamper i i turneringsspillet og slapp vel inn 4-5 mål på grunn av det tullet akkurat nå, er mer enn god nok grunn for meg i lengden å bare å gi beng i å spille rett å slett fordi jeg blir så jævlig frustrert over sånne ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det har aldri skjedd med meg, men jeg spiller jo Xbox. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Du holder ikke trekant knappen inne i de situasjonene gjør du :$? PSN forresten Manx? Keeperene har noen rare tabber av og til hos meg, men det går mest på skudd fra midtbanen som spretter på fem meteren og Van Der Sar kaster seg og dytter den to meter foran seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Konventer til Xbox, så slipper dere sansynligvis alle disse latterlige bug'ene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg konverter ikke til en dårligere konsoll bare fordi keeperen gjør en tabbe i ny og ne. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det var vell en litt "fan-boy" aktig påstand? Tror nå akkurat de samme feilene finnes på Xbox360 utgaven, har nå opplevd en rekke merkelig keepertabber på både Xbox360 og PlayStation3. For min del ser jeg ikke på dette som BUG's, selv verdens beste keeper gjør GIGANTISKE blemmer av og til, og at slikt kan skje i et spill syntes jeg er fantastisk. Det skaper en ekstra dimensjon av spenning og realisme syntes jeg, det verste som er er når keeperen er supermann som i tidligere FIFA-spill og aldri gjorde tabber. Om jeg taper en kamp på grunn av en keepertabbe mot en kompis så er det med et smil om munnen, vi kan sitte og diskutere og banne over denne tabben i flere timer etterpå, men gud så utrolig mye frustrasjon og humor en sånn liten detalj i et spill kan skape! Helt fantastisk etter min mening, og akkurat slik det burde være! Dommertabber, feilaktig annullerte mål, offsidetabber, spillertabber, keepertabber osv.. er noe jeg syntes det er generelt for lite av i både Pro Evolution Soccer og FIFA, så det at keeperne har begynt å tabbe seg ut litt ser jeg bare på som et eneste stort pluss, men selvsagt skal det jo ikke skje ved en gitt situasjon i 99% av tilfellene da. Er det noe jeg stusser over med FIFA09 så er det hvordan jeg kan ta ut keeperen, han slenger seg langt uten for 16-meteren, redder med hånda og det blir ikke engang frispark? Og hvorfor får aldri keeperen min noe annet enn gultkort om han meier ned en spiller som bakerste mann? Det skal da virkelig være rødt kort uansett hvor stygg felling det er? Savner noen funksjoner som var i World Cup 98 hvor du kunne stille på hvor streng dommeren skulle være osv.. Og håper virkelig på en skikkelig editor modus i FIFA10 så jeg kan opprette og trikse langt mer med spillerne enn hva som er mulig i FIFA09. Den mest irriterende feilen jeg har sett til nå var når jeg med ManUtd scoret mot kompisen min, det skulle da stått 1-0 til meg, men hva skjer? Det står plutselig 0-1 til Barcelona etter scoring av Rooney? Det gav oss en skikkelig latterkule! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Xbox 360 er milevis dårligere enn PS3, har også mye mindre funksjoner. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 La oss nå ikke gjøre dette om til noen Xbox360 vs PlayStation3 krangel, det er så utrolig barnslig og meningsløst, vi har det vi har og liker / foretrekker det vi liker. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Enig i det RamGuy Beklager det barnslige innlegget over; =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Jeg er forøvrig enig med Ramguy, det er morsomt at keeperene gjør feil i ny og ne, men det er forskjell på 30m løp, og småtabber. Slikt er bare irriterende. Jeg er også enig i at bl.a Euro 2000 er/var suverent når det gjalt muligheter ala slå av kort og skader, hvor streng dommeren er osv. Det er jo slikt som er halve moroa med fotballspill. Jeg savner også litt mer Create a player-moduser på konsoll-versjonen, og naturligvis sånn øvelsesmodus. Håper det blir det i Fifa 10(?) Endret 21. mai 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg håper jeg får trene på frispark med mur i 10 i Arena. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Husker en gang jeg og noen andre her fra diskusjon.no spilte klubb, vi ledet 3-0 eller noe, og da de andre quita mot slutten at kampen, fikk vi ikke seier Noe EA burde endre på til FIFA 10 er serverene. Jeg og to andre i klubben (FeskeFette FC) venta i ca 30 min for hver kamp vi skulle spille. Det Virka nesten som om det bare var vi i hele verden som spilte klubb da EA serverene fant ingen motstander, noe som er utrolig irriterende i lengden. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Du holder ikke trekant knappen inne i de situasjonene gjør du :$? PSN forresten Manx? Keeperene har noen rare tabber av og til hos meg, men det går mest på skudd fra midtbanen som spretter på fem meteren og Van Der Sar kaster seg og dytter den to meter foran seg. Lese instruksjonsbok er bare tull bare sånn for å si det med en gang Når du nevner trekant knappen så har jeg egentlig fått med meg at det gjorde at jeg presset spillere til å miste ballen, noe som stort sett skjer nå og da (helt tilfeldig tydeligvis har jeg skjønt nå). Men tok en liten titt i manualen og under keeper så sto det CHARGE! så skal vel ikke se bort i fra at det kanskje er det problemet ligger PSN: Det har jeg, skal vurdere å legge det ut når jeg slutter å bruke keeperen som sweeper midt på banen Endret 21. mai 2009 av Manx Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 PSN: Blankt, eller skal jeg liksom skjønne at det er Manx siden du endret innlegget sånn at navnet ditt dukker på bunn? Jeg visste nok at problemet lå akkurat der hehe, men nå vet du det jo :!: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Det er Manx- også et ord til, men som sagt fryktelig dårlig, så må trene litt før jeg frigir det siste ordet Endret 21. mai 2009 av Manx Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er det noe jeg stusser over med FIFA09 så er det hvordan jeg kan ta ut keeperen, han slenger seg langt uten for 16-meteren, redder med hånda og det blir ikke engang frispark? Og hvorfor får aldri keeperen min noe annet enn gultkort om han meier ned en spiller som bakerste mann? Det skal da virkelig være rødt kort uansett hvor stygg felling det er? Savner noen funksjoner som var i World Cup 98 hvor du kunne stille på hvor streng dommeren skulle være osv.. Og håper virkelig på en skikkelig editor modus i FIFA10 så jeg kan opprette og trikse langt mer med spillerne enn hva som er mulig i FIFA09. Den mest irriterende feilen jeg har sett til nå var når jeg med ManUtd scoret mot kompisen min, det skulle da stått 1-0 til meg, men hva skjer? Det står plutselig 0-1 til Barcelona etter scoring av Rooney? Det gav oss en skikkelig latterkule! Det du sier med keeperen og hands er så forbanna irriterendes. De bør virkelig dømme hands og gi rødt kort. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Noen som vil spille fifA? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Avhenger av konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå