Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898
10.0.0.138 er det jeg må bruke.

Samme her. Dette er Telenor speedtouch greier.

Er ikke så vanskelig å open NAT i den.

Peis inn på toolbox, games and sharing application, og create new application.

Fant ut at jeg har telenor speedtouch: 10.0.0.138

Hva må jeg trykke på osv?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jeg har prøvd, men jeg skjønner ingenting. Etter å ha tastet: 10.0.0.138 . Så vet jeg ikke hvor jeg skal trykke. å joda jeg har prøvd.

Blir gal, må faen meg prøve 5 ganger, før jeg kan spille en kamp. Irriterende, hehe.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd, men jeg skjønner ingenting. Etter å ha tastet: 10.0.0.138 . Så vet jeg ikke hvor jeg skal trykke. å joda jeg har prøvd.

Blir gal, må faen meg prøve 5 ganger, før jeg kan spille en kamp. Irriterende, hehe.

Hva kommer opp da? SS?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Hva kommer opp da? SS?

Det kommer sånn side,THOMSON ST780 osv. Riktig side trur jeg, men jeg vet ikke hvor jeg skal trykke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har FIFA09 til Xbox360 og er vandt med tidligere utgaver til PC hvor jeg har drevet med nokså heftig modifisering, har blant annet laget min helt egen liga, med forskjellige videregående skoler, hvor jeg opprettet venner og kjente, la inn draktgrafikk og det fantes ikke måte på..

Er et helvetes mye slit og tar LANG tid, men er vannvittig gøyalt når du endelig er ferdig!

Er det mulighet for noe som helst slikt i FIFA09 til Xbox360? Alt jeg kan se er muligheten for å opprette noen fåtall av egne spillere, men selv denne modusen virker veldig redusert sammenlignet med diverse verktøy jeg har hatt til PC-utgave av tidligere FIFA spill, hvor jeg deriblant kan legge inn egne hårfrisyrer, endre ferdighetene akkurat slik som jeg vil uten å måtte trene opp via Be-a-pro osv..?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det bare hos meg at keeperen er helt idiot til tider? Skulle jo nesten tro at det er Barthez som igjen hadde ikledd seg en United drakt, plutselig så befinner jo keeperen seg langt på utsiden av 16 metern og motstanderen har bare å trille ballen i mål, skjer jo flere ganger i hver kamp heldigvis ikke med et mål i sekken hver gang.

Edit:

PS3 hvis det har noe å si...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...