Winydancer Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 La nå gutten gjøre som han vil. I bunn og grunn kan folk gjøre som de vil. Halvparten av FM spillerne cheater jo som galninger, og mener det gjør spillopplevelsen betre. So what, la dem gjøre det. Personlig synst jeg managermode på FIFA er latterlig dårlig utviklet, og direkte kjedelig å spille. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Problemet ligger i at du ikke har åpnet alle de nødvendige portene for å spille online Etter at jeg har google litt, ser det ut som at alle vil ha Type 2. Så skulle sjekke om jeg hadde type 2, og det hadde jeg. Så nå skjønner ikke hva som er problemet. http://www.pregamelobby.com/forum/sony-rev...our-ps3-14.html Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Du kan godt ha Nat 2, men du har allikevel ikke åpnet alle de nødvendige portene for å spille online, om du har det problemet du har. Hadde selv det problemet, men har aldri sett noe til det igjen, etter at jeg åpnet de nødvendige portene. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Noen som vil spille? Xbox360, Dalglish22 er gamertag Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Problemet ligger i at du ikke har åpnet alle de nødvendige portene for å spille online Etter at jeg har google litt, ser det ut som at alle vil ha Type 2. Så skulle sjekke om jeg hadde type 2, og det hadde jeg. Så nå skjønner ikke hva som er problemet. http://www.pregamelobby.com/forum/sony-rev...our-ps3-14.html De viser jo hvordan man går fra type 1 eller 3 til 2, og jeg har 2 fra før av. Hvordan åpner jeg disse portene? Så problemet mitt er ikke å skifte type.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jo, 1, 2 og 3 er hhv Open, moderate og strict, da sier det seg selv at du må åpne mer. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Har selv NAT 2 og routeren vår er så åpen som det er mulig å få den, så det er ikke sikkert det er problemet. Endret 17. april 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kobler man gjennom pcen er det vel vanskelig å få den åpen? Jeg har hvertfall ikke sjangs, men jeg har mongorouter også da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Noen som vil spille? Xbox360, Dalglish22 er gamertag Er med ikveld. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Så er det ingen som kan hjelpe meg? Jeg vet ikke hvordan jeg skal åpne flere "porter" Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har du i det hele tatt vært inne på routeren din og åpnet porter? Bruker du kablet eller trådløs tilkobling? Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har du i det hele tatt vært inne på routeren din og åpnet porter? Bruker du kablet eller trådløs tilkobling? Jeg bruker trødløs kobling. Jeg vet ikke hvordan jeg skal inn på routeren og åpne porter engang.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 192.168.1.2 i nettleseren er en brukbar start. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vel, alle har ikke den samme adressen vettu. Er forskjellige rutere her i verden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 1.2 er vel den mest brukte, så det er en brukbar start, om ikke så er det jo ikke så vanskelig å finne det ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 10.0.0.138 er det jeg må bruke. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 10.0.0.138 er det jeg må bruke. Samme her. Dette er Telenor speedtouch greier. Er ikke så vanskelig å open NAT i den. Peis inn på toolbox, games and sharing application, og create new application. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Når jeg spiller på nettet, da funker alt som det skal, men når jeg skal spille offline-kamper med Manchester United fryser spillet seg Av en eller annen grunn finner jeg ikke Evra på laglista heller, det er også noen andre som rett og slett bare heter " ", og er nr. 16. Kan noen si med hva som skjer? (Jeg har PS3) Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Når jeg spiller på nettet, da funker alt som det skal, men når jeg skal spille offline-kamper med Manchester United fryser spillet seg Av en eller annen grunn finner jeg ikke Evra på laglista heller, det er også noen andre som rett og slett bare heter " ", og er nr. 16. Kan noen si med hva som skjer? (Jeg har PS3) Kanskje noen har vært inne å redigert spilleren, flyttet han til et annet lag eller noe? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Når jeg spiller på nettet, da funker alt som det skal, men når jeg skal spille offline-kamper med Manchester United fryser spillet seg Av en eller annen grunn finner jeg ikke Evra på laglista heller, det er også noen andre som rett og slett bare heter " ", og er nr. 16. Kan noen si med hva som skjer? (Jeg har PS3) Kanskje noen har vært inne å redigert spilleren, flyttet han til et annet lag eller noe? Nei, det har ikke skjedd, ingen andre enn meg har tilgang til PS3'n min her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå