Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

La nå gutten gjøre som han vil.

I bunn og grunn kan folk gjøre som de vil. Halvparten av FM spillerne cheater jo som galninger, og mener det gjør spillopplevelsen betre. So what, la dem gjøre det.

Personlig synst jeg managermode på FIFA er latterlig dårlig utviklet, og direkte kjedelig å spille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898
Problemet ligger i at du ikke har åpnet alle de nødvendige portene for å spille online

Etter at jeg har google litt, ser det ut som at alle vil ha Type 2. Så skulle sjekke om jeg hadde type 2, og det hadde jeg. Så nå skjønner ikke hva som er problemet.

http://www.pregamelobby.com/forum/sony-rev...our-ps3-14.html

De viser jo hvordan man går fra type 1 eller 3 til 2, og jeg har 2 fra før av. Hvordan åpner jeg disse portene? Så problemet mitt er ikke å skifte type..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898
Har du i det hele tatt vært inne på routeren din og åpnet porter?

Bruker du kablet eller trådløs tilkobling?

Jeg bruker trødløs kobling. Jeg vet ikke hvordan jeg skal inn på routeren og åpne porter engang..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

1.2 er vel den mest brukte, så det er en brukbar start, om ikke så er det jo ikke så vanskelig å finne det ut.

Lenke til kommentar

Når jeg spiller på nettet, da funker alt som det skal, men når jeg skal spille offline-kamper med Manchester United fryser spillet seg :confused:

Av en eller annen grunn finner jeg ikke Evra på laglista heller, det er også noen andre som rett og slett bare heter " ", og er nr. 16.

Kan noen si med hva som skjer?

(Jeg har PS3)

Lenke til kommentar
Når jeg spiller på nettet, da funker alt som det skal, men når jeg skal spille offline-kamper med Manchester United fryser spillet seg :confused:

Av en eller annen grunn finner jeg ikke Evra på laglista heller, det er også noen andre som rett og slett bare heter " ", og er nr. 16.

(Jeg har PS3)

Kanskje noen har vært inne å redigert spilleren, flyttet han til et annet lag eller noe?

Lenke til kommentar

(Jeg har PS3)

Kanskje noen har vært inne å redigert spilleren, flyttet han til et annet lag eller noe?

Nei, det har ikke skjedd, ingen andre enn meg har tilgang til PS3'n min her ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...