Kriss^ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg og Tellef spilte kamp idag, Manchester United vs Manchester United. Jeg kommer med Giggs, vender inn i banen og avfyrer en kanon rett i vinkelen fra ca. 25m, så plutselig kommer det opp at Giggs scoret selvmål og Tellef får målet (wtf?). Noen andre som har fått en sånn bug midt i en kamp? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Jeg og Tellef spilte kamp idag, Manchester United vs Manchester United. Jeg kommer med Giggs, vender inn i banen og avfyrer en kanon rett i vinkelen fra ca. 25m, så plutselig kommer det opp at Giggs scoret selvmål og Tellef får målet (wtf?). Noen andre som har fått en sånn bug midt i en kamp? Skjedde en gang for meg på Be a Pro for noen uker siden. Merkelig bug. Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvordan spiller jeg mot en kamerat på ps3? Begge to har psn..... Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Internet? Så klart, skjønte det. Men når du har koblet deg opp mot internet med din psn og starter fifa, hva gjør du da for å spille mot din venn? Ikke bare vanlig online spill, der det er ps3 som velger for deg, men at du kan velge motstander i mitt tilfelle en venn. Mulig jeg forklarte meg litt uklart.... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det er bare å gå på player hub og invitere han til kamp eller så kan begge stikke til samme lobby, f.eks my country. er ikke vanskligere Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Hvis det er som på Xbox er det bare å velge Xbox Live i menyen og Play a friend. Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Takk for hjelpen Det hjalp, da blir gaming Endret 15. april 2009 av TheFreak Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Nokon som har peiling på når ny live season kjem? Synes det går lang tid mellom kvar update for tida. United er iallefall uspelbare (mtp. form) mot f.eks lag som Arsenal og Chelsea. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg lastet akkurat ned ny Adidas Live når jeg logget på nå Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Blir ganske irritert når jeg spiller Fifa 09 online(ps3). Kampene er helt greit, det legger nesten aldri. Men vær gsng jeg går på rangert match, for å møte en. Så går det aldri å spille med den personen(må prøve flere 100 ganger, før jeg kan endelig spille en online kamp). Altså når jeg skal velge lag, så går det ikke ann å bevege. Det skjer nesten hele tiden, må prøve liksom 5 ganger(og det tar litt tid), bare for å spille en kamp. Noe som sliter med det, som kan hjelpe meg? Nettet i leiligheten min er bra,. Har telenor, og nettet er rask. Så skjønner ikke hva som er problemet. ..... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Er desverre sånn for de fleste, tror jeg. Det er mye bedre å gå i en lobby eller noe sånt Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Trodde det virkelig var bare meg..Det er jo skikkelig irriterende Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Problemet ligger i at du ikke har åpnet alle de nødvendige portene for å spille online Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Problemet ligger i at du ikke har åpnet alle de nødvendige portene for å spille online Oi? Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Google "Open nat", så finner du guider og tips til problemet ditt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Vant Premier League, FA Cup, ECC, Ligaen OG Community Shield i manager mode nå - UTEN å spille en kamp. Deilig. Men så har jeg et sykt bra lag og.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Uten å spille en kamp? Hvorfor ikke bare spille FM eller noe? Ødelegger hele poenget med FIFA. Greit nok å simme noen kamper, som cupkamper mot dårlige lag osv, men å simme en hel sesong skjønner jeg lite av mtp. at det er et fotballspill som er lagd for å spille selve kampene. Men, whatever floats your boat. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Når jeg skal spille _skikkelig_ så spiller jeg online.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Enig med tc.. greit å simme noen kamper, men spill no de viktige kampene, derbyene, etc. Det er det som er gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå