Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Jeg og Tellef spilte kamp idag, Manchester United vs Manchester United. Jeg kommer med Giggs, vender inn i banen og avfyrer en kanon rett i vinkelen fra ca. 25m, så plutselig kommer det opp at Giggs scoret selvmål og Tellef får målet (wtf?). Noen andre som har fått en sånn bug midt i en kamp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg og Tellef spilte kamp idag, Manchester United vs Manchester United. Jeg kommer med Giggs, vender inn i banen og avfyrer en kanon rett i vinkelen fra ca. 25m, så plutselig kommer det opp at Giggs scoret selvmål og Tellef får målet (wtf?). Noen andre som har fått en sånn bug midt i en kamp?

Skjedde en gang for meg på Be a Pro for noen uker siden. Merkelig bug.

Lenke til kommentar
Internet?

 

Så klart, skjønte det. Men når du har koblet deg opp mot internet med din psn og starter fifa, hva gjør du da for å spille mot din venn? Ikke bare vanlig online spill, der det er ps3 som velger for deg, men at du kan velge motstander i mitt tilfelle en venn. Mulig jeg forklarte meg litt uklart....

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Blir ganske irritert når jeg spiller Fifa 09 online(ps3). Kampene er helt greit, det legger nesten aldri. Men vær gsng jeg går på rangert match, for å møte en. Så går det aldri å spille med den personen(må prøve flere 100 ganger, før jeg kan endelig spille en online kamp). Altså når jeg skal velge lag, så går det ikke ann å bevege. Det skjer nesten hele tiden, må prøve liksom 5 ganger(og det tar litt tid), bare for å spille en kamp.

Noe som sliter med det, som kan hjelpe meg?

Nettet i leiligheten min er bra,. Har telenor, og nettet er rask. Så skjønner ikke hva som er problemet. .....

Lenke til kommentar

Uten å spille en kamp? Hvorfor ikke bare spille FM eller noe? Ødelegger hele poenget med FIFA. Greit nok å simme noen kamper, som cupkamper mot dårlige lag osv, men å simme en hel sesong skjønner jeg lite av mtp. at det er et fotballspill som er lagd for å spille selve kampene. Men, whatever floats your boat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...