Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry13494609 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har dette spillet til xbox 360. Jeg har spilt ganske lite i grunn, rett og slett fordi jeg ikke helt får det til slik jeg ønsker. Kan noen her nevne kjapt noen gode råd og tips til dette spillet? Er det mulig med mer avanserte pasninger enn langs bakken og høy? Tenker da spesielt på innlegg. Hva med skudd, noe en kan gjøre for å få de mer velplassert? Gode råd til å få satt ballen i mål? Hva med i forsvar? Er der fortsatt en "stjele" ballen knall, eventuelt skjerme ballen eller kan en legge seg i håp om å få frispark? Tar i mot alt av smarte råd her som kan gjøre spillet artigere for meg:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ikke noe filming, nei. Det beste er å spille en del, og se hva som funker! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ja så klart. Men hadde vært greit å vite noen av kombinasjonene for litt mer avansert kontroll enn de grunnleggende. Slik som feks innleggstyper, skuddtyper osv. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Du kan jo se noen guider og litt sånt på youtube, er mange filmer der som viser hvordan du gjør "det og det". Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Noen som blir med på 2vs2 en eller annen dag? Xbox 360 altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ja, i morgen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Svortevik, har du lest i manualen? Der står det mye om det du lurer på. Hva man skual trykke for å ta forskjellige innleggstyper osv. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Svortevik, har du lest i manualen? Der står det mye om det du lurer på. Hva man skual trykke for å ta forskjellige innleggstyper osv. Lest den for lenge siden, før katten ødela hele boken:P Er kanskje samme som i fifa 08, der har jeg vel manualen liggende enda tror jeg. Men begynner å komme seg litt nå. Prøver meg på world class, men sliter litt med at passningene mine aldri kommer fra der jeg ønsker, samt at jeg altfor lett mister ballen. Men, kommer seg litt etter litt merker jeg:) Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Du merker det løsner når du begynner å få satt ballene i mål. Da føler du etterhvert hvor hardt du må trykke på b og sånne ting. Til slutt går det av seg selv Lenke til kommentar
Cristea Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Noen som har peiling på hvordan man kan spille det på pc med pc kontroller? Fikk ikke dette til å virke, kjipt for oss som ikke har råd til PS/XBOX osv... Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Noen som har peiling på hvordan man kan spille det på pc med pc kontroller? Fikk ikke dette til å virke, kjipt for oss som ikke har råd til PS/XBOX osv... jeg har spillet til PC xo, kjøpte ny kontroller fra EBgames en gamestop gamepad, men får ikke denne til å virke jeg heller. derfor kjøpte jeg xbox istede. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Må få tråden i mine innlegg. Spilte nettopp mot Points, 4-4 og tap på straffer :/ Om noen vil legge til meg på Gamertag, så er jeg Dalglish22 Endret 11. april 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Daglish = Shade22? Faen, det stod visst i signaturen Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Satan. Spilte mot en kompis på TG nå.. Han leda 7-6 mot meg (30 min kamp). Jeg var Spania og han Brasil. Så putta jeg 2 på overtid og vant 8-7. Var greit temparement her da :- ) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Vurderer veldig sterkt nå å skaffe meg xbox 360+fifa(eller PS3..). Men what to chooose? Xbox blir billigere, og kunne tenkt meg å spare litt penger, men synest fifa på PS3 er bedre en på 360.. Men så har jeg spilt veldig lite på xbox iforhold til ps3 da . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det er minst like bra på Xbox, bare spørr Points. De "kule" spiller også på xbox, med fare for å virke som en fjortiss sier jeg at du vil ha det gøyere om du velger xbox. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Er jo nøyaktig det samme spillet da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg er litt xbox-frelst så.. Men synest det virker litt annerledes på 360 enn på ps3, kanskje det er bare meg.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Må jo så klart kjøpe PS3 De som tror de er kule har kjeksboks Da får du med deg andre gode eksklusiver også vettu Kjøp den konsollen vennene dine har eller den med best kontroll utifra det du liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå