Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har dette spillet til xbox 360. Jeg har spilt ganske lite i grunn, rett og slett fordi jeg ikke helt får det til slik jeg ønsker.

Kan noen her nevne kjapt noen gode råd og tips til dette spillet?

Er det mulig med mer avanserte pasninger enn langs bakken og høy? Tenker da spesielt på innlegg.

Hva med skudd, noe en kan gjøre for å få de mer velplassert?

Gode råd til å få satt ballen i mål?

Hva med i forsvar? Er der fortsatt en "stjele" ballen knall, eventuelt skjerme ballen eller kan en legge seg i håp om å få frispark?

Tar i mot alt av smarte råd her som kan gjøre spillet artigere for meg:)

Lenke til kommentar
Svortevik, har du lest i manualen? Der står det mye om det du lurer på. Hva man skual trykke for å ta forskjellige innleggstyper osv.

Lest den for lenge siden, før katten ødela hele boken:P Er kanskje samme som i fifa 08, der har jeg vel manualen liggende enda tror jeg.

Men begynner å komme seg litt nå. Prøver meg på world class, men sliter litt med at passningene mine aldri kommer fra der jeg ønsker, samt at jeg altfor lett mister ballen. Men, kommer seg litt etter litt merker jeg:)

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på hvordan man kan spille det på pc med pc kontroller? Fikk ikke dette til å virke, kjipt for oss som ikke har råd til PS/XBOX osv...

jeg har spillet til PC xo, kjøpte ny kontroller fra EBgames en gamestop gamepad, men får ikke denne til å virke jeg heller. derfor kjøpte jeg xbox istede.

Lenke til kommentar

Vurderer veldig sterkt nå å skaffe meg xbox 360+fifa(eller PS3..). Men what to chooose? :( Xbox blir billigere, og kunne tenkt meg å spare litt penger, men synest fifa på PS3 er bedre en på 360.. Men så har jeg spilt veldig lite på xbox iforhold til ps3 da .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det er minst like bra på Xbox, bare spørr Points. De "kule" spiller også på xbox, med fare for å virke som en fjortiss sier jeg at du vil ha det gøyere om du velger xbox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...