LowBalls Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Heeh. I blame teh 32" widescreen. Seriøst dårligere bilde har jeg aldri hatt før. Er hos pappa i helga. Nei vent til Søndags kveld tc;) Da skal jeg knuse deg på 47" til lillebroren min. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Men du var jævlig god på overganger med Rooney. Må tenke på åssen det skal stoppes Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Satt i Arena igår og surra http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/982089 http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/981144 Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Prøvde fifa09 igår, etter to minutter gadd jeg ikke mer. Alt var utrolig enkelt og treigt! Ble trøtt av spillet, litt dumt for jeg prøvde å like spillet siden mange kompiser av meg skal ha spillet. Vil gjerne være med og spille mot dem. Men det blir vel PES2009 på meg, skal prøve snart. Har ikke testet enda. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hehe Arena er et bra tidsfordriv! Prøv høyrespakk bak+foran+foran Noen som vil ta en match? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det var altfor lett da @lex Mye artigere med den jeg gjør i den ene viden, litt mer tricky Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Satt i Arena igår og surra http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/982089 http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/981144 Hvordan får du lastet opp videoer? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Med 360 så går du på instant replay greiene og trykker Y Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Arena + Repetisjon + trekant Sveer eller Points har dere PS3? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Med 360 så går du på instant replay greiene og trykker Y Har lurt på det sjølv, takk Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Bare 360 her @lex, men tror ikke jeg får spillt noe særlig idag, må lese til teoriprøva på bil -_- Endret 4. oktober 2008 av Sveerbatov Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 tc kom deg på My Country Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Er det nokon som vil spela ein kamp på Xbox 360? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Gamebatov, hvorfor sier du ingenting? Du skippet FIFA-daten vår i går. Dette forholdet fungerer ikke lenger! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Bare jeg som suger balle eller er det vanskelig å skru på frispark? Og "Driven shot" LT+B er liksom ikke noe hardere enn bare å trykke B (frispark). (360) Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Du skrur ballen med å bruke spaken som du beveger spelaren med, mens skuddmåleren fylles. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Gamebatov, hvorfor sier du ingenting? Du skippet FIFA-daten vår i går. Dette forholdet fungerer ikke lenger! Les i United tråden baby, im sorry. Ingen "måtte jobbe" unnskyldning, jeg har/hadde rett å slett ikke tilgang til online spill. Kan du tilgi meg? Jeg var ikke utro og spillte med noen andre liksom, det var bare en glipp. Syntes jeg fortjener en ny sjangse... Makeup-sex? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Gamebatov, hvorfor sier du ingenting? Du skippet FIFA-daten vår i går. Dette forholdet fungerer ikke lenger! Les i United tråden baby, im sorry. Ingen "måtte jobbe" unnskyldning, jeg har/hadde rett å slett ikke tilgang til online spill. Kan du tilgi meg? Jeg var ikke utro og spillte med noen andre liksom, det var bare en glipp. Syntes jeg fortjener en ny sjangse... Makeup-sex? Tilgitt, men du må virkelig jobbe hardt for å bygge opp tilliten igjen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Oh yeah, that's right. I know you like it when i work hard (ja, jeg skal slutte nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå