Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blant annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på en ting, hvordan har det seg at noen jeg spiller mot har så agresive forsvarere at jeg ikke klarer å bevege meg omtrent når jeg mottar en pasning. I disse kampene blir pasningene mine hele tiden avskjert av motstanderen.

Dette problemet har jeg spesielt i Fifa Ultimate Team, jeg vinner så og si ingen ting online lenger. Jeg har etter hvert skrapet sammen et noe lunde greit lag med gull spillere i samme formasjon 4-4-2.

Er det moral som er en avgjørende faktor her ?

Ser f. eks at Van der saar keeperen min har 1 i moral!! Ikke får jeg tak i moral kort i gullpakkene jeg får råd til etter en del spilte kamper, og de som ligger på trade er svindyre.

Føler Fifa ultimate team er ganske lite gjennomtenkt på en del ting. F.eks søkingen er jo helt latterlig , mer spesifikt søk burde vært mulig. F.eks kun søke på auksjoner med buy out osv.

Noen som har tips her ? For at jeg skal kunne bytte formasjon må jeg jo anskaffe formasjonsendringskort som også koster flesk, eller gå til innkjøp av nye spillere

Lenke til kommentar
Hvis Fifa hadde hatt rettighetene til Champions League så hadde det vært mye gøyere å spille karrieremodus.

Agreed, da hadde det blitt sykt større spenning med tanke på om man måtte kvalifisere seg for å få en plass i CL, pengemessig ville det blitt enormt i forhold til hva det er nå

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er rette sted å poste dette, men må "få det ut av systemet".

Noe som irriterer meg kraftig er det at man ikke kan se alder på spilleren du blir "tilbudt" når du speider etter spillere.

Eller? :ph34r:

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er rette sted å poste dette, men må "få det ut av systemet".

Noe som irriterer meg kraftig er det at man ikke kan se alder på spilleren du blir "tilbudt" når du speider etter spillere.

Eller? :ph34r:

De er vel alltid 17-19?

Har aldri opplevd å få en over 20. Usikker på om jeg har fått noen som har fylt 19 også.

Lenke til kommentar
Kan du ikke gå inn på "bio"? Har ikke prøvd, men var sånn på 08.

Det går ikke på 09. og nei, jeg får MANGE 20-23 osv.. Og de er for gamle for meg. :p

Synd de har tatt bort "juniorakademi", som var på 07. Likte å ha det der! :D But no more :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Mutu: Første målet i andre kampen var nice, stolpe-stolpe-sklitakle ballen ut av hendene på keeperen. Frisparket fra Macheda må også ha svidd litt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...